Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Χρ. Ιακώβου: «Δεν ήθελα να τελειώσω έτσι»!


Επιμέλεια: Δ.Μ.

Σε μία κατάθεση ψυχής στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA και στην εκπομπή «Πάνω στην ώρα», ο Χρήστος Ιακώβου ζήτησε συγνώμη από τους Έλληνες και ανέλαβε την ευθύνη για την υπόθεση ντόπινγκ που συγκλόνισε την Ελλάδα, τον Απρίλιο του 2008! «Ζητάω συγνώμη. Εγώ φταίω. Φταίω που έκανα τη συγκεκριμένη παραγγελία, χωρίς να την ελέγξω πρώτα», δήλωσε ο πρώην Ομοσπονδιακός προπονητής της Εθνικής Ομάδας Άρσης Βαρών της Ελλάδας, ο οποίος βρέθηκε στο «μάτι του κυκλώνα» έπειτα από την είδηση-βόμβα ότι οι 11 από τους 14 αθλητές μας βρέθηκαν θετικοί σε απαγορευμένες ουσίες.

Χωρίς να προβεί σε περαιτέρω αποκαλύψεις, ο κος Ιακώβου είπε: «Ήθελα να πάω στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνο. Δεν ήθελα να τελειώσω έτσι. Αν γύριζα το χρόνο πίσω δε θα έκανα τη συγκεκριμένη παραγγελία. Δεν είχα ιδέα για το σκεύασμα. Δε γνώριζα ούτε καν την ουσία που ανιχνεύτηκε. Όμως, εγώ φταίω. Εγώ έκανα τη συγκεκριμένη παραγγελία, χωρίς να την ελέγξω πρώτα. Ζητάω συγνώμη».

Ο Χρήστος Ιακώβου θυμήθηκε την πιο δύσκολη μέρα της ζωής του… «Την ημέρα που με κάλεσαν από την Ομοσπονδία ήμουν στο προσκέφαλο του πατέρα μου, ο οποίος το ίδιο βράδυ πέθανε. Κόντεψα να πάω στο τρελάδικο. Μετά σκέφτηκα ότι δεν είμαι μόνος μου. Σκέφτηκα ότι έχω και 11 αθλητές να στηρίξω. Έπρεπε να συνέλθω γρήγορα. Ακόμα μιλάω με τα παιδιά. Τους περισσότερους τους βλέπω κιόλας. Πατέρα, με φωνάζουν».

Ο, επί πέντε δεκαετίες, πρωταγωνιστής της ελληνικής άρσης βαρών, μίλησε και για τη… μοναξιά που ένιωσε εκείνες τις μέρες: «Οι καλοί φίλοι φαίνονται στις δύσκολες στιγμές. Εγώ είχα μόνο τρεις, τέσσερις εκείνες τις μέρες. Οι υπόλοιποι δεν ήθελαν να είναι κοντά μου για να μη… χάσουν. ΑχαριστίαΣτεναχωρήθηκα πάρα πολύ τότε. Την τέταρτη μέρα μετά το συμβάν, αποφάσισα να βγω από το σπίτι. Πήρα το μηχανάκι μου και πήγα παντού. Ήθελα να δω πως θα με αντιμετωπίσει ο κόσμος. Όλοι, μα όλοι, με στήριξαν. Κανένας δεν είπε κάτι κακό».

Όσον αφορά το «σήμερα»: «Ο Χρήστος Ιακώβου είναι πλέον συνταξιούχος. Δυστυχώς, έγινε ότι έγινε τότε. Σε ένα μήνα ανοίγω εστιατόριο στη Νέα Σμύρνη. Μου αρέσει να είμαι κοντά σε κόσμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: