Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Ρονάλντο ο μαινόμενος...

ronlaldo_portugal.jpgΤελικά ο τραυματισμός του Κριστιάνο Ρονάλντο ήταν πιο σοβαρός από τις αρχικές προβλέψεις. Ο πιο ακριβοπληρωμένος ποδοσφαιριστής θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για περίπου ένα μήνα, γεγονός που φαίνεται ότι τον εξόργισε. Και έριξε βολές προς κάθε κατεύθυνση, τονίζοντας με δηλώσεις του ότι δεν ήταν 100% έτοιμος για να αγωνιστεί στο ματς με την Ουγγαρία, όπου και τραυματίστηκε, για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2010.


Ο άσος της Ρεάλ Μαδρίτης ανέφερε χαρακτηριστικά «Αισθανόμουν καλά αλλά δεν ήμουν 100% έτοιμος, είχα κάποιο μικρό πρόβλημα αλλά ήθελα να βοηθήσω τη χώρα μου να πάει στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Ο τραυματισμός είναι διαφορετικός από αυτόν που είχα στο παρελθόν όπου χρειάστηκε να γίνει επέμβαση. Δεν έχει καμία σχέση. Είμαι ήρεμος επειδή ξέρω ότι με τη θέληση που έχω να επανακάμψω και με την καλή δουλειά των φυσιοθεραπευτών στη Μαδρίτη όλα θα πάνε καλά. Θα δουλέψω πολύ σκληρά για να μειώσω το διάστημα της απουσίας μου, όμως το σημαντικότερο αυτή τη στιγμή είναι να αναρρώσω ομαλά και να μην ξανασυναντήσω ποτέ αυτά τα προβλήματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: