Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

Βρύζας: «Κοντά μας ο Θόδωρος»


Στο εορταστικό και επετειακό -συμπλήρωση 3 χρόνων- τεύχος του ΠΑΟΚ magazine, που κυκλοφορεί σήμερα, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ, Ζήσης Βρύζας, στέλνει μήνυμα στους φίλους του ΠΑΟΚ, θέτοντας ως προτεραιότητα τη ρύθμιση των χρεών προς το Δημόσιο, την ολοκλήρωση του Αθλητικού Κέντρου, αλλά και την καθιέρωση της ομάδας το νέο έτος 2010. Επίσης, αναφέρεται και στον Θόδωρο Ζαγοράκη, τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Το 2009 ήταν γενικά ένα καλό έτος για τον ΠΑΟΚ. Προσωπικά, μου αφήνει πικρή γεύση στο τέλος της χρονιάς η αποχώρηση του Θόδωρου Ζαγοράκη, με τον οποίο με συνδέει στενή, αδελφική φιλία. Θα ήθελα να σχεδιάζαμε μαζί και την επόμενη χρονιά, θα ήθελα να συνεχίζαμε μαζί αυτό που ξεκινήσαμε πριν 2,5 χρόνια. Ο ΠΑΟΚ δεν επιτρέπεται να αφήνει ανθρώπους σαν τον Θόδωρο να φεύγουν από την ηγεσία του, όσο κι αν ο ίδιος βρίσκεται κοντά μας με την πείρα, τις γνώσεις και το ένστικτό του».Εξάλλου, ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο μιλάει με τη νέα του ιδιότητα ως Διευθυντής του ποδοσφαιρικού τμήματος, αναφέροντας τους στόχους του με τον ΠΑΟΚ: «Ήταν τεράστια η τιμή που μου έκανε ο Ζήσης Βρύζας να αναλάβω τεχνικός διευθυντής. Συνεχίζω να βρίσκομαι ενεργά μέσα στην οικογένεια του ΠΑΟΚ, κάτι το οποίο ήθελα πολύ, καθώς δέθηκα με την ομάδα. Θέλω να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται, καθώς, ζώντας περίπου δύο χρόνια στην Ελλάδα, διαπίστωσα ότι έχει τη δυναμική για να βρεθεί στην κορυφή. Ο ΠΑΟΚ έχει τον “αέρα” των μεγάλων ομάδων. Ο κόσμος του είναι επιπέδου Champions League και σίγουρα ο καλύτερος που έχω δει στην καριέρα μου. Εμείς προσπαθούμε από την πλευρά μας να κάνουμε και την ομάδα μέσα στο γήπεδο επιπέδου Champions League. Νομίζω ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο. Με την πορεία που διανύουμε τα τελευταία δύο χρόνια κάποια στιγμή θα βρεθούμε πάνω από Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό! Θέλω να δω τον ΠΑΟΚ στο Champions League και να κατακτά τίτλους. Αυτό θέλουμε όλοι στην ομάδα και γι’ αυτό δουλεύουμε σκληρά. Και στη ζωή μου και στην καριέρα μου έχω μάθει ότι, όποιος δουλεύει σκληρά και έχει υπομονή, ανταμείβεται».

Δεν υπάρχουν σχόλια: