Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Ιβιτς: «Θέλω να μείνω στον ΠΑΟΚ»


Ικανοποιημένος και με θέληση να παραμείνει στην ομάδα του ΠΑΟΚ εμφανίστηκε ο Βλάνταν Ίβιτς, με δηλώσεις του στον NovaSport Fm 94.6 και τον Χρήστο Σωτηρακόπουλο. Ο Σέρβος μέσος αποκάλυψε ότι σήμερα υπήρξε ραντεβού του ατζέντη του με τη διοίκηση του «Δικεφάλου του Βορρά» και πως το θέμα θα ξεκαθαρίσει τις επόμενες μέρες. «Αισθάνομαι πολύ καλά στον ΠΑΟΚ και είμαι πολύ ευχαριστημένος για όλα. Σήμερα έγινε μια πρώτη επαφή και αποφασίστηκε να ξαναμιλήσουν σε δέκα μέρες περίπου. Μπορώ να πω, όμως, πως βρισκόμαστε σε πολύ καλό δρόμο. Μέχρι στιγμής δεν ξέρω κάτι παραπάνω. Το συμβόλαιό μου λήγει τον ερχόμενο Ιούνιο». Για την ομάδα του ΠΑΟΚ τόνισε: «Όλα είναι πολύ καλά και εμείς προσπαθούμε να δώσουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε στον αγωνιστικό χώρο. Όσοι βλέπουν τον φετινό ΠΑΟΚ είναι πολύ ευχαριστημένοι, αφού παίζουμε πολύ καλό ποδόσφαιρο». Σχετικά με τη θέση που θέλει να αγωνίζεται, ανέφερε: «Εγώ έχω δηλώσει και στο παρελθόν ότι για μένα η καλύτερη θέση είναι αυτή του αμυντικού χαφ. Πιστεύω πως εκεί μπορώ να δώσω πολλά περισσότερα. Βέβαια, πάντα θα αγωνίζομαι εκεί που μου ζητάει ο προπονητής μου και ειδικά ο κ.Σάντος, με τον οποίο έχω συνεργαστεί πολλά χρόνια». Για τη συνέχεια του πρωταθλήματος, δήλωσε: «Εμείς προσπαθούμε σε κάθε παιχνίδι να παίρνουμε νίκες. Όσο περνάει ο καιρός αυτό θα γίνεται πιο δύσκολο, καθώς άλλες ομάδες ψάχνουν βαθμούς για τη σωτηρία και άλλες για τα πλέι οφ. Στα Γιάννενα έχουμε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι». Τέλος, για το πόσο ακόμα θα μπορεί να αγωνίζεται, είπε: «Πιστεύω πως έχω ακόμα τρία χρόνια ποδόσφαιρο. Θέλω να είμαι υγιής και θα έρθουν και οι επιτυχίες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: