Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Ε. ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ - «Τσιρίλο αγάπη μου»


Επιμέλεια: Δ.Μ.

Για τη σχέση της με τον άσο του ΠΑΟΚ, Μπρούνο Τσιρίλο αλλά και το περιβόητο τατουάζ με το όνομα του Ιταλού, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων η Έλενα Ασημακοπούλου μιλώντας στη «Real news». «Η απόσταση στη σχέση μας λειτούργησε θετικά. Επειδή δεν βλεπόμασταν συχνά, όταν σμίγαμε ξανά ήταν όλα πολύ έντονα και δυνατά», ανέφερε αρχικά.

Και συνέχισε: «Δεν θέλω όμως να ξαναβάλω την απόσταση ανάμεσά μας. Αν χρειαζόταν να πάει στο εξωτερικό, θα ακολουθούσα. Του έχω ξεκαθαρίσει όμως ότι δεν θα έφευγα από την Ελλάδα για πάντα. Ναι, έχω κάνει τατουάζ το όνομα του. Και εκείνος έχει χαράξει το δικό μου.

Έχω μάθει όλα τα συνθήματα του ΠΑΟΚ και τα τραγουδάω και εγώ όταν είμαι στην Τούμπα. Οι φίλαθλοι μου λένε να προσέχω τον Μπρούνο. Υπάρχουν σχέδια γάμου για το 2011, είπαμε από το καλοκαίρι να αρχίσουμε να ψάχνουμε το που, πως και πότε. Εκτός αν γίνει κάτι ξαφνικό και προχωρήσουμε μέσα στο 2010».

Δεν υπάρχουν σχόλια: