Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

ΗΡΑΚΛΗΣ:ΔΙΠΛΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΜΕ ΝΤΑΝΙ ΦΕΡΝΑΝΤΕΖ-ΚΑΡΛΙΝΙΟ.ΝΕΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΛΑΝΤΑΝΗ ΣΤΟ ΝΟΒΑΣΠΟΡΤ FM















Επιμέλεια:Γρηγόρης Παπαγιαννάκης

Mετά από τις δυο αποτυχημένες μεταγραφές πρίν δυο εβδομάδες Μοσκέρα-Χουάντε ο Ηρακλής μέσα σε μία εβδομάδα καταφέρνει να κάνει τρείς μεταγραφές.
Ο Γηραιός μετά την ανακοίνωση της απόκτησης του Μάρα οι κυανόλευκοι έχουνε προσυμφωνήσει με τον Καρλίνιο και τον πρώην τερματοφύλακα του ΠΑΟΚ Ντάνι Φερνάντες.
Σήμερα ο γκολκίπερ της Μπόχουμ συμφώνησε με τον Ηρακλή και θα αγωνίζεται με δανεισμό για 6 μήνες.Eπόμενοι στόχοι μέσος-σεντερ μπακ δεξι μπακ.

ΦΟΦΟΝΚΑ ΓΙΑ ΚΑΡΛΙΝΙΟ

Ο Έντερσον Φοφόνκα μίλησε για τον Καρλίνιος, τον Βραζιλιάνο μέσο που πρότεινε στον Ηρακλή. Αναλυτικά οι δηλώσεις του αγαπημένου της κυανόλευκης κερκίδας, στην εφημερίδα "Σπορ του Βορρά".

“Ενημερώθηκα από τον Ηλία (σ.σ Πουρσανίδη) σχετικά με την ανάγκη της ομάδας να ενισχυθεί στο χώρο της μεσαίας γραμμής και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι μια πολύ καλή επιλογή για τον Ηρακλή, είναι ο Καρλίνιο. Πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή σε πολύ καλή ηλικία, ο οποίος μετά το τέλος της συνεργασίας του με την Φιγκεϊρένσε είχε πολλές προτάσεις τις οποίες αρνήθηκε για να συνεχίσει την καριέρα του στην Ευρώπη. Είναι ένα κλασικό εξάρι, εκτός από το να μαρκάρει και να κόβει στο χώρο της μεσαίας γραμμής, μπορεί να οργανώσει το παιχνίδι της ομάδας. Πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσει τον Ηρακλή στην αντίθετη περίπτωση δεν θα τον πρότεινα… Με τον Ηλία είχαμε μιλήσει πριν τα Χριστούγεννα και για κάποιους άλλους ποδοσφαιριστές οι οποίοι ωστόσο συμφώνησαν τελικά με άλλες ομάδες. Γνωρίζω ότι αυτή τη στιγμή στον Ηρακλή υπάρχουν κάποια θέματα με τη διοίκηση και ότι ο Αντώνης Ρέμος θέλει να συνεργαστεί με κάποιον άνθρωπο ο οποίος θα βοηθήσει την ομάδα”

ΝΕΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΛΑΝΤΑΝΗ ΣΤΟ NOVASPORT FM
Φιλοξενούμενος στη ραδιοφωνική συχνότητα του "NovaΣπορ FM" αρχικά τόνισε:

"Ήρθα στην Ελλάδα για να επενδύσω σε επιχειρήσεις. Η επαφή ξεκίνησε μέσα από τους δικηγόρους και κάποιους συνεργάτες που έχω σε ορισμένες επιχειρήσεις. Θέλησα να βοηθήσω τον κ. Ρέμο να βγει από το αδιέξοδο. Για εμένα εκείνο που μετράει είναι η φιλία που αναπτύχθηκε με τον Αντώνη Ρέμο.

Στην πρώτη μας συνάντηση τον ρώτησα για ποιο λόγο μπήκε στον Ηρακλή και διαπίστωσα ότι αγαπάει την ομάδα, την πόλη και έτσι αποφάσισα να τον βοηθήσω. Στα 64 σου χρόνια δεν βγάζεις λεφτά, αλλά χάνεις. Δεν βρίσκομαι σε παραγωγική ηλικία. Συμφέρει την Ελλάδα να επενδύσω εδώ και αν δεν ερχόμουν, θα πήγαινα σε άλλη χώρα. Αποφάσισα να έρθω στον Ηρακλή, όμως, επειδή εκτιμώ τον κ. Ρέμο.

Δεν χρειάζομαι τη δημοσιότητα και δεν θέλω να έχω δημοσιότητα. Υπάρχει μία μεγάλη λίμνη στη χώρα μου και οι Εβραίοι αναρωτιούνται γιατί δεν έχει νερό. Αν τα 7 εκατ. άνθρωποι που είναι εκεί ρίξουν ένα μπουκάλι νερό ο καθένας, τότε η λίμνη θα γεμίσει νερό. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι ένας επιχειρηματίας κάνει μια δωρεά σε μία ομάδα, τότε δεν θα υπήρχαν προβλήματα".

Όσον αφορά την επικείμενη συνεργασία με τον Ηρακλή και τα σχέδια του για την ομάδα, είπε: "Αν φανεί ότι τα χρέη είναι μεγαλύτερα, τότε θα επανεξεταστεί η συμφωνία είναι θέμα ανθρώπινο, αφού έχουν έρθει παίκτες με τις οικογένειές του από το εξωτερικό και είναι άσχημο να μην πληρώνονται. Εγώ θέλω να εξεταστούν όλες οι συμβάσεις. Όλα θα γίνουν σε συμφωνία με τον κ. Ρέμο και τη νέα διοίκηση που θα οριστεί. Είχα και άλλη πρόταση από ομάδα της Αθήνας για συνεργασία. Δεν δέχτηκα για να μην μπλεχτώ.

Ρόλο στην απόφασή μου έπαιξαν ο κ. Ρέμος και οι συνεργάτες μου. Θέλω να φτιάξω ένα όραμα για την επόμενη πενταετία της ομάδας. Υπάρχει ένα προσύμφωνο με τον κ. Ρέμο που θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου και μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιες μετοχές στα χέρια μου. Θέλω να φέρω έναν ειδικό σύμβουλο από τη Γαλλία. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει βοηθήσει σε σχετικά θέματα στη χώρα μου. Η πρόοδος της ομάδας θα γίνει με σταθερά βήματα.

Ήδη έχουμε κανονίσει να υπογράψουμε με ένα τερματοφύλακα και άμεσα θα αποκτηθεί ακόμη ένας ποδοσφαιριστής. Θα πρέπει η ομάδα να είναι ενωμένη και όλοι να έχουν το ίδιο σκεπτικό. Ο κοινός μας στόχος είναι ο αθλητισμός. Δεν πρόκειται να αγοράζουμε παίκτες βλέποντας τους σε dvd, αλλά θα έρχονται να δοκιμάζονται και θα διαπιστώνουμε αν κάνουν για την ομάδα".

Εξάλλου για τις επαγγελματικές του δραστηριότητες, ανέφερε: "Πιστεύω ότι η ενασχόλησή μου με το ποδόσφαιρο έχει επηρεάσει αρνητικά μέχρι στιγμής την επιχειρηματική μου δραστηριότητα. Με έχουν συνδέσει με τον Καντάφι, αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Είμαι 64 ετών, υπήρξα αξιωματικός του στρατού για 18 χρόνια και τραυματίστηκα σοβαρά.

Έχω διάφορες επιχειρήσεις, ασχολούμαι με τα καλλυντικά, έχω εργοστάσιο με πλαστικούς σωλήνες, έχω ένα εργοστάσιο για εξαρτήματα ελικοπτέρων, δύο ξενοδοχεία. Επιχειρήσεις σε επτά χώρες. Συνήθως ο τρόπος με τον οποίο λειτουργώ είναι μέσω των πρεσβειών και κυβερνήσεων. Επειδή είχα ένα πρόβλημα υγείας αποφάσισα να λειτουργώ έξω από το συνηθισμένο τρόπο με τον οποίο λειτουργώ".

Για το περιστατικό με τους "φουσκωτούς" στα αποδυτήρια της ομάδας στο ημίχρονο του αγώνα με τον Πανθρακικό, δήλωσε: "Είμαι κάθετα αρνητικός και αντίθετος με το συμβάν. Ο αθλητισμός είναι πού σημαντικό πράγμα. Είμαι αντίθετος με κάθε μορφή πίεσης και βίας. Οι αθλητές και οι προπονητές πρέπει να λειτουργούν από μόνοι τους για να έρχεται το επιθυμητό αποτέλεσμα. Οι συγκεκριμένοι άνθρωποι δεν είναι άνθρωποι μου. Διαχωρίζω τη θέση μου με αυτούς που το έκαναν".

Τέλος, για την φημολογία ότι η πλειονότητα των ξένων παικτών σκέφτονται να καταθέσουν προσφυγές: "Είμαι αποφασισμένος να καταθέσω τα οφειλόμενα ολόκληρων των συμβολαίων των παικτών. Αυτό μου μοιάζει με σαμποτάζ. Μίλησα με τον κάθε ποδοσφαιριστή και κανένας τους δεν έδειξε ότι είναι δυσαρεστημένος. Μάλιστα, τους ικανοποίησε το γεγονός ότι τους προσέγγισα για να μάθω τα προβλήματά τους. Αντιμετωπίζω την ομάδα ως μία οικογένεια.

Ήρθα για να βοηθήσω και να μείνω, λύνοντας όλοι μαζί τα προβλήματα. Πρώτα θα λυθούν οι οικονομικές υποχρεώσεις και από εκεί και πέρα θα δείτε τι θα γίνει. Εκείνο που ζητάω είναι τη βοήθεια όλων. Να μην μου γίνεται κριτική εκ των προτέρων. Με τη βοήθεια όλων θα λυθούν τα προβλήματα. Θέλω να κριθώ στο τέλος. Ο Ηρακλής δεν θα γίνει Ολυμπιακός ή Παναθηναϊκός, αλλά θέλω να βοηθήσω να μεγαλώσει περισσότερο η ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: