Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

ΗΡΑΚΛΗΣ:ΦΕΡΝΑΝΤΕΖ:XAPHKA ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ!!


Επιμέλεια:Γρηγόρης Παπαγιαννάκης

Οι πρώτες δηλώσεις του Ντάνι:

«Χάρηκα πάρα πολύ που ήρθα στον Ηρακλή. Θέλω να κάνω κάποια καλά παιχνίδια και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τον σκοπό της». Για την εμπειρία του από το Γερμανικό πρωτάθλημα τόνισε: «Σίγουρα πήρα πολλές εμπειρίες όμως τώρα είμαι παίκτης του Ηρακλή μέχρι το καλοκαίρι και αυτό έχω στο μυαλό μου. Να βοηθήσω τον Ηρακλή». Ο Φερνάντες σχετικά με το ενδεχόμενο της συμμετοχής στην εθνική του ομάδα, φάνηκε ρεαλιστής: «Δεν το πιστεύω ότι θα γίνει. Δεν το έχω τώρα στο μυαλό μου». Για τις επαφές του με τον Ηρακλή είπε: «Μίλησα με τους ανθρώπους και σκέφτηκα αρκετά καλά. Μου αρέσει που επιστρέφω στην Ελλάδα και την Θεσσαλονίκη. Θέλω να πάω καλά με τον Ηρακλή». Για την κατάσταση του τόνισε: «Είμαι έτοιμος να παίξω. Μπορεί να μην αγωνιζόμουν με την Μπόχουμ όμως αισθάνομαι απόλυτα έτοιμος. Γι΄ αυτό όμως ήρθα στον Ηρακλή. Για να παίζω και να βοηθήσω τον Ηρακλή. Ο Ηρακλής είναι μία ομάδα με κόσμο και ιστορία. Μπορεί τα τελευταία χρόνια να μην έχει πάει τόσο καλά, όμως είναι μία ομάδα μεγάλη και αυτό μετράει για μένα. Θα κάνω ότι μπορώ για την ομάδα αυτή». Για το αν σκέφτεται να συνεχίσει και μετά το καλοκαίρι τόνισε: «Δεν ξέρω ακόμη. Είναι δύσκολο να απαντήσω. Θα δούμε το καλοκαίρι. Αυτό που σκέφτομαι τώρα είναι να πάω καλά. Πρώτα πρέπει να κάνω καλά παιχνίδια με τον Ηρακλή και θα δούμε». Για την Θεσσαλονίκη τόνισε: «Είναι φοβερή η αγάπη του κόσμου για το ποδόσφαιρο. Είναι πολύ ωραίο αυτό». Για την πρώτη συνάντηση με τους συμπαίκτες και τον προπονητή του τόνισε: «Είναι πολύ ωραία η ατμόσφαιρα. Θα με βοηθήσουν, είμαι σίγουρος. Θα προσπαθήσουμε μαζί για το καλύτερο». Για το παιχνίδι με την Λάρισα επισήμανε: «Ο κ. Κωφίδης είναι προπονητής και αυτός θα αποφασίσει για το αν θα αγωνιστώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: