Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Χρόζνι: «Συζητάω με τον Ολυμπιακό»


Επιμέλεια: Δ.Μ.

Μετά τα ιταλικά δημοσιεύματα για τον Βάλτερ Νοβελίνο που αφορούν τον Ολυμπιακό, ήρθαν και αυτά από τη Ρωσία και που αναφέρονται στον Βιάτεσλαβ Χρόζνι. «Οι συζητήσεις μου με τον Ολυμπιακό πάνε πολύ καλά, αλλά εγώ ακόμη δεν έχε μιλήσει με τον Σωκράτη Κόκκαλη», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Ουκρανός τεχνικός στην «Sport-Express».

Και συνεχίζει: «Η διοίκηση του Ολυμπιακού ακόμα δεν έχει καθορίσει τη στρατηγική της για το μέλλον, παρόλα αυτά εγώ μελέτησα την ομάδα τις τελευταίες ημέρες. Διαπίστωσα ότι έχει παίκτες ευρωπαϊκής κλάσης και αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι για ποιον λόγο έχει μείνει οχτώ βαθμούς πίσω από τον Παναθηναϊκό στο πρωτάθλημα.

Εκτός του Ολυμπιακού, πάντως, έχω προτάσεις και από τη Λέφσκι της Βουλγαρίας και την Ουνιρέα από τη Ρωσία». Ο 53χρονος προπονητής την περσινή σεζόν εργάστηκε στη ρώσικη, Τέρεκ Γκρόζνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: