Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Ανακοίνωσε Στίνγκα η Σκόντα Ξάνθη


Φλορίν Στίνγκα Μετά τις πρωινές δηλώσεις του προπονητή της Παντούρι, Μαριάν Κοντέσκου, η Ξάνθη ανακοίνωσε επίσημα τη μεταγραφή του Φλορίν Στίνγκα. Σε δηλώσεις του ο 31χρονος Ρουμάνος μεσοεπιθετικός, τόνισε: «Σίγουρα κάθε νέο ξεκίνημα σε γεμίζει με αισιοδοξία και χαρά, έτσι αισθάνομαι και εγώ που αποτελώ πλέον κομμάτι της Ξάνθης.

Γνωρίζω αρκετά πράγματα για την νέα μου ομάδα και ο συμπατριώτης μου Μπουγκα μου έχει δώσει περισσότερες θετικές πληροφορίες. Αυτό με οδήγησε να διακόψω την συνεργασία μου με την προηγούμενη ομάδα μου και να ενταχθώ στο δυναμικό της Ξάνθης. Σίγουρα αυτό που θα πω θεωρείται αυτονόητο, ότι θα παλέψω πραγματικά για ό,τι καλύτερο για τη νέα μου ομάδα, αλλά δεν σας κρύβω ότι η ψυχολογία μου είναι ιδιαίτερα ανεβασμένη από το περιβάλλον που βρήκα και από τον τρόπο που με αντιμετώπισαν οι άνθρωποι της ομάδας και οι συμπαίκτες μου από την πρώτη κιόλας μέρα. Είμαι σε καλή φυσική κατάσταση και νομίζω ότι σύντομα θα είμαι έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: