Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

«Θα βρουν κι άλλο για να μας σκοτώσουν»


Σημαντικές δηλώσεις από τον Πάμπλο Γκαρσία έξω από τα αποδυτήρια της ομάδος μετά το τέλος του αγώνα.

Αρχικά αναφερόμενος στο παιχνίδι είπε: «Κάναμε το καλύτερο μας παιχνίδι κι όμως δεν πήραμε αποτέλεσμα. Αυτή η ήττα μας πονάει σε συνδυασμό με την ήττα του Παναθηναϊκού. Σήμερα η ΑΕΚ δεν έκανε ευκαιρία, δεν πάτησε περιοχή και κέρδισε. Εγώ στα τελευταία τρία ματς δεν ήμουν καλός αλλά σήμερα θεωρώ ότι τα πήγα καλά».

Συνεχίζοντας και θέλοντας να σχολιάσει τη διαιτησία είπε: «Στο ματς με τον Άρη ο Σπάθας δε μας άφησε να παίξουμε. Ο ίδιος διαιτητής στον αγώνα με τον Ηρακλή μου έλεγε από το πρώτο λεπτό, «πρόσεχε Γκαρσία, πρόσεχε». Πέρσι είχαμε τον Κάκο, φέτος τον Σπάθα του χρόνου θα βρουν άλλο διαιτητή για να μας σκοτώσουν. Εγώ ξέρω ότι δε θέλουν να πάρει ο ΠΑΟΚ πρωτάθλημα. Αλλά εγώ θα συνεχίσω μέχρι να γυρίσω στην πατρίδα μου να προσπαθώ».

Ο Πάμπλο χωρίς να ερωτηθεί έστειλε μήνυμα στη διοίκηση: «Θέλω να κρατήσουν τον Λίνο. Να ανανεώσουν το συμβόλαιο του για να πάψει το παιδί να είναι αγχωμένο. Τέτοιο παίκτη ο ΠΑΟΚ δε θα βρει στη θέση του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: