Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Νασούτι: "Θα επιστρέψω..."


Ο Κριστιάν Νασούτι Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΑΡΗΣ FM 92,8 ο Κριστιάν Νασούτι, λίγες μέρες πριν επιστρέψει στην πατρίδα του, μίλησε για την επιθυμία του να παραμείνει στους "κίτρινους". Ο Αργεντινός αμυντικός τόνισε ότι θα ασκήσει πίεση στη Ρίβερ Πλέιτ για να τον αφήσει να φύγει...

Αναλυτικά: "Νιώθω πολύ όμορφα με την αγάπη του κόσμου και εύχομαι να γυρίσω πίσω. Δεν πηγαίνω στην Αργεντινή για διακοπές, αλλά για να μιλήσω με τους ανθρώπους της Ρίβερ, ώστε να τους πείσω και να γυρίσω στον ’ρη. Μπορώ να ασκήσω πίεση από την πλευρά μου, αλλά γνωρίζω ότι την πρώτη πρόταση που είχε γίνει, δεν την είχαν δεχτεί. Θα εκφράσω τη θέλησή μου να μείνω, γιατί θέλω να φοράω τα χρώματα του Αρη, έχω αγαπήσει αυτή τη φανέλα. Επομένως, ελπίζω ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι στην ομάδα αυτή".
Μιλώντας για το γεγονός ότι το συμβόλαιό του με τη Ρίβερ λήγει την επόμενη χρονιά, τόνισε: "Αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει μοχλό πίεσης. Έχω ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο και θέλω να το εκμεταλλευτώ αυτό, συν του ότι θέλω να γυρίσω στον Αρη. Θα προσπαθήσω να πείσω τη Ρίβερ ότι τη συμφέρει να συνεχίσω να παίζω στον Αρη, από το να χάσει τον ποδοσφαιριστή της τον επόμενο χρόνο, χωρίς κανένα οικονομικό όφελος".

Για την απόφασή του να αγωνιστεί στην Ευρώπη και αν είναι χαρούμενος για το πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα, ανέφερε ο 28χρονος αμυντικός: "Αισθάνομαι πάρα πολύ όμορφα και είμαι χαρούμενος. Το να αγωνιστώ στην Ευρώπη, αποτελεί την υλοποίηση ενός ονείρου, πόσο μάλλον που παίζω στον ΑΡΗ, μια πολύ καλή ομάδα και με ποιοτικό ρόστερ. Είχα συμμετοχές και, πλέον, έχω και ανεβασμένο αγωνιστικό ρυθμό. Αυτή τη στιγμή νιώθω ότι έχω υλοποιήσει το μισό μου όνειρο. Το άλλο μισό είναι να αγωνίζομαι για πολλά χρόνια ακόμη στον Αρη. Η επιθυμία του κόσμου να μείνω στην ομάδα είναι και δική μου επιθυμία".

Ερωτηθείς για το αν η οικογένειά του μπορεί να συμβάλλει, ώστε να παραμείνει στη Θεσσαλονίκη, απάντησε: "Σίγουρα, είναι και αυτός ένας τρόπος πίεσης. Έχω πολλά όπλα για να ασκήσω πίεση, πώς να τους κάνω να λογικευτούν και να τους πείσω ότι θέλω να μείνω. Η Ρίβερ πάντα βάζει μεγάλη ρήτρα. Ελπίζω τώρα, όμως, τα πράγματα να είναι αλλιώς και να συνεχίσω στην ομάδα με την οποία έχω δεθεί, τόσο εγώ όσο και η οικογένειά μου. Έχω βρει το λιμάνι μου. Εύχομαι όλα αυτά να κάμψουν τις αντιστάσεις τους. Σχετικά με τον κόσμο, πραγματικά δεν έχω λόγια να τον ευχαριστήσω και δεν έχω παρά μόνο να ανανεώσω τη συνεργασία μου.
Δεν έχω λόγια να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου και εύχομαι να γυρίσω για την προετοιμασία και να κυνηγήσουμε τους στόχους μας, παρά το ότι δεν σηκώσαμε κάποιο τρόπαιο".

Ο Κριστιάν Νασούτι αναφέρθηκε και στις στιγμές που οι οπαδοί του Αρη προσφέρουν, τονίζοντας: "Χθες συζητούσα με ένα ραδιόφωνο από την Αργεντινή. Τους είπα ότι οι εικόνες είναι απίστευτες, αλλά τους παρέπεμψα και στο internet, ώστε να δουν εικόνες από τον Τελικό του Κυπέλλου. Εικόνες που θα μείνουν ανεξίτηλες στη μνήμη μου".

Αναφορικά με το γεγονός ότι θα μπορούσε να είναι αυτός που θα είχε πετύχει το γκολ στον Τελικό, είπε ο Αργεντινός: "Σίγουρα είναι μια φάση που τη σκέφτομαι έντονα ακόμη και τώρα. Η ομάδα μου δεν είχε την τύχη μαζί της, δυστυχώς, γιατί πρέπει να έχεις και την τύχη λίγο με το μέρος σου. Εμείς κάναμε καλό παιχνίδι, αλλά ο Παναθηναϊκός στο μοναδικό σουτ που έκανε, πέτυχε το γκολ στο δεύτερο ημίχρονο. Θα θυμάμαι για πάντα τη συγκεκριμένη φάση. Αν έμπαινε εκείνο το γκολ, θα μας έβαζε στην Ιστορία του Συλλόγου".

Τέλος, ο ποδοσφαιριστής ανέλυσε και το ενδεχόμενο να επιστρέψει του χρόνου, οπότε και θα λήξει το συμβόλαιο του με τη Ρίβερ, πάντα στην περίπτωση που οι άνθρωποι της δε δεχτούν την πρόταση του Αρη: "Είναι μία από τις επιλογές που μπορούμε να σκεφτούμε, αλλά πρέπει τώρα να εστιάσουμε στο πώς θα γυρίσω πίσω στη Θεσσαλονίκη για την προετοιμασία. Φυσικά και θα επιθυμούσα να γυρίσω του χρόνου και να είμαι μέλος αυτής της οικογένειας. Θέλω να ξέρετε ότι πάω στην Αργεντινή για να μπορέσω να γυρίσω και πάλι πίσω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: