Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Κόκε: «Στη Μάλαγα και με λιγότερα…»

http://resources.sport-fm.gr/supersportFM/images/news/10/07/06/000140-1.jpg?w=400&f=bicubicAποφασισμένος ακόμη και να κάνει οικονομικές θυσίες προκειμένου να επιστρέψει στη Μάλαγα δήλωσε στη «Marca» ο Σέρχιο Κόκε. Ο 27χρονος Ισπανός φορ του Άρη αναδείχθηκε από τις ακαδημίες της ομάδας και φαίνεται πως θέλει σαν τρελός να επανακάμψει, κάτι που σύμφωνα με το δημοσίευμα φέρεται να έχει πει ήδη και στον πρόεδρο της Μάλαγα, Φερνάντο Σανθ.

«Αν με ήθελαν, ήδη θα τους είχα ήδη πει το ‘ναι’. Έχω δεχτεί προτάσεις για να αγωνιστώ την επόμενη περίοδο στο Champions League, αλλά μία πρόταση από τη Μάλαγα θα ήταν αδύνατο να την απορρίψω. Θα ήμουν πρόθυμος ακόμη και να έχω χαμηλότερες απολαβές, προκειμένου να επιστρέψω», δήλωσε ο Κόκε και πρόσθεσε: «Στην προηγούμενη θητεία μου στην ομάδα δεν αγωνιζόμουν τακτικά και δεν μπορούσα να ανταποκριθώ στις προσδοκίες. Γι’ αυτό θέλω να επανορθώσω. Επίσης πιστεύω πως η Μάλαγα δεν έχει αυτή τη στιγμή έναν παίκτη με τα χαρακτηριστικά μου και θα ήμουν πολύ χρήσιμος».Πηγη novaspor fm

Δεν υπάρχουν σχόλια: