Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

«Θέλω τίτλους με τη Μίλαν»


Την αδημονία του για κατάκτηση τίτλων με τη φανέλα της Μίλαν, εξέφρασε με τοποθέτηση του ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς. Τι είπε για τη νέα «πρόκληση» της καριέρας του ο Σουηδός στράικερ.

«Επέλεξα την Μίλαν επειδή είναι μια ομάδα που μπορεί να κερδίσει τίτλους άμεσα. Η Μάντσεστερ Σίτι μπορεί να περιμένει εγώ όχι», είπε αρχικά και πρόσθεσε:

«Τα προβλήματα ξεκίνησαν τον Μάρτιο. Ζήτησα τον λόγο αλλά δεν μου έδωσε καμία απάντηση. Δεν άντεχα άλλο. Η μόνη λύση ήταν να βρω μια ομάδα για να δουλέψω και ήμουν τυχερός που βρέθηκε στον δρόμο μου η Μίλαν.

Σε λίγο καιρό θα είμαι 29 ετών και δεν μπορούσα να κάθομαι στον πάγκο και να κοιτάω τον καιρό. Είδα τι έγινε την περυσινή σεζόν με τον Τιερί Ανρί και δεν ήθελα να πάθω τα ίδια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: