Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Eλ Ζαρ: "Ανυπομονώ να αγωνιστώ στην Τούμπα"


Ενήμερος για το τι θα συναντήσει στην Ελλάδα εμφανίστηκε ο Ελ Ζαρ. Ο Μαροκινός μίλησε στην εφημερίδα "SportDay" και έδειξε να γνωρίζει αρκετά για τον ΠΑΟΚ, καθώς στις δηλώσεις του τόνισε πως ανυπομονεί να αγωνιστεί μπροστά στο κοινό του "δικεφάλου του Βορρά".

"Έχω μάθει πλέον πολλά για τον ΠΑΟΚ. Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που θα αποτελέσω μέλος αυτού του κλαμπ. Ξέρω το κοινό του ΠΑΟΚ. Έχω μία εικόνα από το γήπεδο της ομάδας. Πραγματικά δεν βλέπω την ώρα να παίξω κι εγώ σε αυτό το γήπεδο. Να τους γνωρίσω και να με γνωρίσουν.

Ευχαριστήσω τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ για την επιμονή που έδειξαν αυτές τις τελευταίες ημέρες στην ολοκλήρωση της μεταγραφής μου. Με εμπιστεύονται κι αυτό είναι σημαντικό. Ευχαριστώ επίσης και τους ατζέντηδές μου, οι οποίοι συνέβαλαν σε αυτή τη διαδικασία"
, ήταν τα λόγια του Ελ Ζαρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: