Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Λεάλ: «Θέλουμε να βγούμε στην Ευρώπη»

Οι παίκτες του Εργοτέλη θα κάνουν ό,τι μπορούν για να εξασφαλίσει η ομάδα ένα «εισιτήριο» για τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, όπως δήλωσε ο Ούγκο Λεάλ στην εφημερίδα «Εξέδρα». «Να φτάσουμε πιο ψηλά από ό,τι την περασμένη αγωνιστική περίοδο. Θέλουμε να δούμε αν μπορούμε να βγούμε στην Ευρώπη. Βέβαια είναι δύσκολο, το ξέρουμε, αλλά θα κάνουμε τα πάντα γι' αυτό», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Ουρουγουανός επιθετικός.

Αναλυτικά όσα δήλωσε

- Πιστεύεις ότι το γκολ με τον Πανιώνιο θα σου δώσει την ώθηση να πετύχεις και άλλα τέρματα αυτή την περίοδο;

«Ναι, γιατί το γκολ δεν ερχόταν στα προηγούμενα παιχνίδια. Ηταν ένα θέμα για μένα. Τώρα όμως που σκόραρα κατά του Πανιωνίου, μπορώ χωρίς άγχος πια να το ξανακάνω πολλές φορές στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Εστειλα επιτέλους την μπάλα στα δίχτυα και νομίζω η συνέχεια θα είναι καλύτερη για μένα».

- Με ποιον συμπαίκτη σου στον Εργοτέλη σου αρέσει να συνεργάζεσαι;

«Με τον Ρομάνο και τον Μπέτο. Είναι πολύ καλοί και μιλάμε την ίδια γλώσσα εντός και εκτός γηπέδων».

- Είσαι ικανοποιημένος από την παρουσία σου στην ομάδα της Κρήτης;

«Είμαι χαρούμενος κατ' αρχάς που βρίσκομαι στον Εργοτέλη. Θέλω να βάλω περισσότερα γκολ, να δουλέψω πιο πολύ για να βοηθήσω την ομάδα να εκπληρώσει τους στόχους της».

- Ποια είναι η γνώμη σου για την Ελλάδα; Θα ήθελες να παίξεις σε μια μεγάλη ομάδα όπως ο Ολυμπιακός ή ο Παναθηναϊκός;

«Αυτές οι ομάδες που ανέφερες είναι πολύ καλές. Είναι μεγάλοι σύλλογοι στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Το ελληνικό πρωτάθλημα αρχίζει να αλλάζει επίπεδο. Γίνεται πολύ καλύτερο. Ναι, θα μου άρεσε να παίξω σε αυτές τις ομάδες, αλλά τώρα είμαι στον Εργοτέλη και δίνω τον καλύτερο εαυτό μου μόνο γι' αυτόν».

- Τι άποψη έχεις για το ελληνικό φαινόμενο των ημερών, τον Γιάννη Φετφατζίδη;

«Είναι πολύ καλός. Εχει καλά στοιχεία στο παιχνίδι του. Αν συνεχίσει έτσι, έχει λαμπρό μέλλον μπροστά του».

- Εχεις επικοινωνία με τον συμπατριώτη σου, τον Πάμπλο Γκαρσία του ΠΑΟΚ;

«Οχι δεν έχουμε καμία ιδιαίτερη επικοινωνία. Μιλάμε μόνο όταν βρεθούμε αντίπαλοι».

- Γνωρίζεις ότι από την Ελλάδα έχουν περάσει μεγάλοι παίκτες από την πατρίδα σου, όπως ο Λοσάντα και ο Βιέρα;

«Φυσικά και το ξέρω. Ηταν πολύ μεγάλοι παίκτες και οι δύο. Εκαναν σπουδαία καριέρα με την εθνική ομάδα της Ουρουγουάης. Δεν τους πρόλαβα να παίζουν όμως».

- Ποιος θα πάρει φέτος το πρωτάθλημα στην Ελλάδα;

«Πραγματικά δεν ξέρω. Πέρυσι είπα ότι θα το πάρει ο Παναθηναϊκός και έτσι έγινε. Για τη φετινή σεζόν δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, είναι δύσκολη η πρόβλεψη».

- Σε ποιο πρωτάθλημα της Ευρώπης θα ήθελες να παίξεις;

«Στο ισπανικό. Θεωρώ ότι είναι το καλύτερο στην Ευρώπη, αλλά και στον κόσμο».

- Ποιον ποδοσφαιριστή θαυμάζεις;

«Πάντα θαύμαζα τον Βραζιλιάνο Ρονάλντο».

- Οι διαφορές της ζωής ανάμεσα στο Μοντεβιδέο και το Ηράκλειο;

«Φυσικά στη χώρα μου, μαζί με την οικογένειά μου, μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα. Μου αρέσει όμως και η ζωή στην Ελλάδα. Το θέμα της γλώσσας είναι αρνητικός παράγοντας για μένα, αλλά συνηθίζω».

- Εχεις δοκιμάσει τσικουδιά; Γενικότερα σου αρέσουν τα ελληνικά φαγητά;

«Μου αρέσουν πολύ τα φαγητά στην Ελλάδα. Ολα θα έλεγα. Εχω όμως ιδιαίτερη προτίμηση στις σαλάτες, όπως η χωριάτικη. Τσικουδιά δεν έχω δοκιμάσει πάντως...».

Δεν υπάρχουν σχόλια: