Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Ιμπραΐμοβιτς: «Ας με γιουχάρουν, καλό θα μου κάνουν…»

Κάθε άλλο παρά… φοβάται την υποδοχή που θα του επιφυλάσσουν οι οπαδοί της Ίντερ στο ντέρμπι με τη Μίλαν την ερχόμενη Κυριακή ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς. Ο Σουηδός φορ διέπρεψε με τη φανέλα των «νερατζούρι», αλλά από τη στιγμή που μεταπήδησε στο απέναντι στρατόπεδο θεωρείται εχθρός.

«Έχω όμορφες αναμνήσεις από την Ίντερ, αλλά ανήκουν στο παρελθόν. Πλέον είμαι παίκτης της Μίλαν και η Ίντερ είναι ο αντίπαλος, άρα θα κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα μου να κερδίσει. Δεν έχω πρόβλημα με τις αποδοκιμασίες. Ας με αποδοκιμάσουν. Αυτό θα μου δώσει περισσότερη ώθηση και μεγαλύτερο κίνητρο», δήλωσε ο 29χρονος φορ και πρόσθεσε: «Δεν ήμουν χαρούμενος με την κατάσταση που υπήρχε στην Μπαρτσελόνα και η Μίλαν μού έφερε ξανά το χαμόγελο στα χείλη. Πιστεύω πως αυτή η ομάδα μπορεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα και το Champions League».

Δεν υπάρχουν σχόλια: