Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Φερέιρα: «Αναλαμβάνω την ευθύνη»

Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα δεν κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλό του, Μίλησε για συνολική ευθύνη και ζήτησε την υποστήριξη των φιλάθλων ενόψει της συνέχειας. «Ντου» των οπαδών έξω από τα αποδυτήρια των πρασίνων. «Χάσαμε ένα παιχνίδι αλλά όχι το πρωτάθλημα, υπάρχουν 15 παιχνίδια ακόμα, στα οποία θα παρουσιαστούμε καλύτεροι. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι την στήριξη και εμπιστοσύνη των φιλάθλων. Θέλουμε να πιστεύουν σε μας. Η ομάδα σήμερα δεν έπαιξε άσχημα, απλά σε μερικές στιγμές έβλεπα ότι η ομάδα θα μπορούσε να παίξει καλύτερα. Εγώ και οι παίκτες μου θα κάνουμε ότι μπορούμε για να μείνει ενωμένη όλη η οικογένεια του Παναθηναϊκού. Η ευθύνη είναι πάντα όλων. Εμένα, των παικτών της διοίκησης. Σε ότι αφορά την δική μου την αναλαμβάνω προσωπικά και επειδή μου αρέσει να λέω τα πράγματα κατα πρόσωπο, οι φίλοι του Παναθηναϊκού θα πρέπει να ξέρουν ότι οι παίκτες μου θα παίξουν πολύ καλύτερα στο μέλλον», τόνισε ο Πορτογάλος.

Έξω απο τα αποδυτήρια των παικτών του Παναθηνϊκού βρέθηκαν οπαδοί της ομάδας, προκειμένου να ζητήσουν τα... ρέστα να τη νέα άσχημη εμφάνιση των πρασίνων, χωρίς η κατάσταση να ξεφύγει από τον έλεγχο. Ο Σπυρόπουλος ήταν ο πρώτο που τα... άκουσε. «Παίξε μπάλα, μάθε να βγάζει καμία σέντρα» του είπαν, ενώ στη συνέχεια απευθύνθηκαν στον Καραγκούνη, λέγοντάς του, «δώσ΄τους καμία σφαλιάρα, μπας και ξυπνήσουν». Ένας φίλαθλος, μάλιστα, πλησίασε τον Μπουμσόνγκ, τον οποίο αγκάλιασε και του είπε, «μας έχετε τρελάνει!», για να πάρει την απάντηση από τον Γάλλο άσο, «μην ανησυχείτε. Θα είμαστε πολύ καλύτεροι στη συνέχεια». Οι φίλοι του τριφυλλιού ήταν αρκετά ήρεμοι και δεν σημειώθηκε το παραμικρό παρατράγουδο, όμως φαίνεται ότι το μήνυμά τους έχει περάσει στους παίκτες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: