Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Διαψεύδει και επίσημα ο Πουλίδο!

Σε διάψευση των δηλώσεων που είδαν το φως της δημοσιότητας και σύμφωνα με τις οποίες ήθελε να αποχωρήσει από τον Αστέρα Τρίπολης για λογαριασμό της ΑΕΚ προχώρησε ο Ρουμπέν Πουλίδο, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Αστέρα.

Ο Ισπανός ξεκαθάρισε πως ποτέ δεν μίλησε σε κάποιο μέσο και μάλιστα τόνισε πως «αυτές οι δήθεν δηλώσεις μου κάνουν κακό σε μένα και την ομάδα».
Αναλυτικά η ανακοίνωση - διάψευση:

«Διαβάζονται δήθεν δηλώσεις μου που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την πρόθεση μου να φύγω από τον ΑΣΤΕΡΑ έμεινα πραγματικά έκπληκτος, γιατί ουδέποτε μίλησα σε κανένα μέσο.

Παρότι στο κινητό μου βρίσκονται πάρα πολλές αναπάντητες κλήσεις, δηλώνω ότι δεν έχω κάνει καμία απολύτως δήλωση.

Θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στις αγωνιστικές που απομένουν για να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα, προκειμένου να παραμείνει ο Αστέρας στη Σούπερ Λιγκ.

Απορώ από πού προέρχονται αυτές οι δήθεν δηλώσεις μου, που μόνο κακό μπορούν να κάνουν, τόσο στην ομάδα μου, όσο και σε μένα προσωπικά
».

Δεν υπάρχουν σχόλια: