Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

«Η καρδιά μου με κράτησε στην Γιουβέντους»

Για την απόφαση του να παραμείνει στην Γιουβέντους μετά τον υποβιβασμό της το 2007 μίλησε ο Τζιανλουίτζι Μπουφόν στο «JuventusMember.com», αλλά και τις βάσεις που μπήκαν τότε για το μέλλον.

«Η απόφαση μου να μείνω στην ομάδα, έγινε από την καρδιά μου. Πίστευα ότι θα επανέλθουμε στην πρώτη κατηγορία γρήγορα και αυτό έγινε»,
είπε αρχικά ο Τζίτζι και συνέχισε: «Βάλαμε τις βάσεις για το μέλλον και αυτό είναι φανταστικό. Είμαι στην Γιουβέντους δέκα χρόνια και έχω πολύ καλές αναμνήσεις. Η πρώτη είναι το Σκουντέτο του 2002, μετά είναι ο τελικός του Τσάμπιονς Λιγκ με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αν και το αποτέλεσμα ήταν αρνητικό. Τέλος, η πρώτη αγωνιστική στην δεύτερη κατηγορία απέναντι στην Ρίμινι το 2006».
Όσο για το Τσάμπιονς Λιγκ που θέλει να κατακτήσει με την «Γιούβε» είπε: «Μετά την άνοδο θέλαμε ένα Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα, αλλά ο κόσμος μας στηρίζει συνέχεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: