Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Διέψευσε ο Κυργιάκος

Το γεγονός ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με ιταλικούς συλλόγους διέψευσε ο Σωτήρης Κυργιάκος με ανακοίνωση που εξέδωσε μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας. Ο Έλληνας αμυντικός ξεκαθάρισε επίσης ότι ο Αντώνης Αποστολόπουλος δεν είναι μάνατζέρ του.  
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
 «Με μεγάλη έκπληξη πληροφορήθηκα τις δηλώσεις του δήθεν μάνατζερ μου κ. Αποστολόπουλου. Για την αποκατάσταση της αλήθειας θέλω να πω ότι τα τελευταία χρόνια δεν έχω μάνατζερ κι ότι ο κύριος Αποστολόπουλος ποτέ δεν υπήρξε μάνατζέρ μου. Και δεν θα μπορούσε να είναι μάνατζερ μου κάποιος ο οποίος με τόση ευκολία μιλάει για δήθεν ενδιαφέρον ομάδων γιατί ποτέ δεν με ενδιέφερε η προβολή τέτοιου είδους δημοσιευμάτων.

Για μένα μετράει η ουσία, το αποτέλεσμα και η δουλειά μου. Και σε τέτοια παιχνίδια δεν μπαίνω. Ως εκ τούτου δεν επιτρέπω σε κανέναν άλλον να με βάλει
».

Δεν υπάρχουν σχόλια: