Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Προς την έξοδο ο ντροπιασμένος Καλαφατάκης

Το 74-49 στα Ιλίσια φαίνεται πως οδηγεί τον Γιώργο Καλαφατάκη προς την αποχώρηση από τον Ηρακλή, που γνώρισε για δεύτερη συνεχόμενη αγωνιστική ντροπιαστική ήττα.«Η εικόνα αυτή δεν αξίζει στην ιστορία του Ηρακλή.  Δεν έχει σημασία το ποιος φταίει... Η πίεση ήταν μεγάλη αυτή την εβδομάδα. Υπήρξαν απειλές, βρισιές, προσβολές, όμως, όλα αυτά ήταν ένας επιπλέον λόγος να αποδείξουμε κάτι. Αντ' αυτού παίξαμε με κατεβασμένας χέρια. Δε συνηθίζω να παίρνω αποφάσεις εν θερμώ. Ωστόσο, αυτή η ομάδα δεν χρειάζεται προπονητή. Βλέπω ότι το πρόβλημα είναι πολύ πιο βαθύ κι όχι αγωνιστικό. Για την αξιοπρέπειά μου και τη ζωή μου, λογικά θα πρέπει να φύγω. Δε νομίζω ότι μπορεί να αλλάξει κάτι. Δε νομίζω ότι μπορώ εγώ να κάνω κάτι παραπάνω. Είναι εξευτελιστικό και δεν μου αρμόζει».

Με τη σειρά του, ο Άρβιντας Εϊτουταβίτσιους είπε: «Ντρέπομαι ως μπασκετμπολίστας... Ντρέπομαι για την εμφάνιση τη δικής μου της ομάδας. Πρέπει να πάμε να κοιταχθούμε στον καθρέφτη και να πούμε αλήθειες. Να πούμε γιατί δεν παίζουμε μπάσκετ... Γιατί αυτό που παίζουμε δεν είναι μπάσκετ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: