Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Χάβος: "Δεν χάνω την εμπιστοσύνη μου"

Ο Μάκης Χάβος στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε της βαριάς ήττας από την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, παραδέχθηκε το κακό παιχνίδι του "Δικεφάλου του Βορρά" κόντρα στην "Ένωση" και τόνισε ότι δεν γνωρίζει κανείς όσο αυτός το ποιοι παίκτες της ομάδας είναι έτοιμοι.





Συγκεκριμένα είπε:

Για την κακή εμφάνιση με αντίπαλο την "Ένωση":
"Ήταν ένα πολύ κακό παιχνίδι από μεριάς μας. Η ΑΕΚ είχε περισσότερα τρεξίματα, περισσότερη φρεσκάδα και περισσότερο πάθος. Εμείς πρέπει να ανασυνταχθούμε γρήγορα γιατί κάθε τρεις ημέρες έχουμε παιχνίδι".

Για τα πολλά ματς που έχει δώσει ο ΠΑΟΚ την φετινή σεζόν:
"Δεν πρέπει να ξεχνάει κανείς ότι φέτος έχουμε κάνει πολύ μεγάλη προσπάθεια, δεν θέλω να δικαιολογηθώ, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε τα πάρα πολλά παιχνίδια που έχει δώσει η ομάδα".

Για το αν θα είναι διαφορετικό το ματς Κυπέλλου:
"Σίγουρα θα είναι διαφορετικό και θα το δείτε στο γήπεδο. Εγώ δεν χάνω την εμπιστοσύνη μου σε αυτή την ομάδα. Πιθανόν να έφταιγαν και οι απουσίες που είχαμε, ήταν σημαντικές".

Για το αν κάποιοι παίκτες ήταν ανέτοιμοι:
"Εγώ ξέρω τις δυνατότητες όλων των παικτών. Μπορεί οι δημοσιογράφοι και οι οπαδοί να θέλουν να δούνε όλους τους παίκτες αγωνιζόμενους, αλλά εγώ ξέρω καλύτερα από όλους το ποιος είναι έτοιμος".

Για τον Βιτόλο:
"Για τον έβαλα πάει να πει ότι ήταν έτοιμος".


Επιμέλεια: Βασίλης Μαυρόπουλος





















Δεν υπάρχουν σχόλια: