Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Στα «κυανέρυθρα» ο Πετκάκης

Την πρώτη του μεταγραφική του κίνηση πραγματοποίησε ο Πανιώνιος καθώς το μεσημέρι της Τετάρτης ανακοίνωσε και επίσημα την επίτευξη της συμφωνίας με τον Δημήτρη Πετκάκη. Οι δύο πλευρές βρίσκονταν σε συζητήσεις εδώ και αρκετές μέρες και τελικά ο έμπειρος αμυντικός συμφώνησε και υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τους «κυανέρυθρους» για τα δύο επόμενα χρόνια.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Πανιωνίου

«Η ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Δημήτρη Πετκάκη. Ο 28χρονος αριστεροπόδαρος αμυντικός, παρουσία του προέδρου Γεράσιμου Βεντούρη, υπέγραψε την Τετάρτη συμβόλαιο διάρκειας δύο ετών».

Αμέσως μετά τις υπογραφές των συμβολαίων, ο Πετκάκης τόνισε στο επίσημο site της ομάδας: «Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου στον Πανιώνιο. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, προκειμένου η ομάδα να πετύχει τους στόχους της την νέα περίοδο. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση, αλλά και την τεχνική ηγεσία που με εμπιστεύθηκαν και υπόσχομαι από την πλευρά μου ότι θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω τις προσδοκίες τους».





Πηγή: theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: