Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

"Έχω κι άλλες προτάσεις", λέει τώρα ο Σάντσεζ!!

Ο υποψήφιος μεταγραφικός στόχος του Ολυμπιακού, Κάρλος Σάντσες, με νέες του δηλώσεις διευκρίνισε πως έχει στα χέρια του προσφορές και από άλλες ομάδες, τις οποίες θα εξετάσει όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή...
"Έχω κι άλλες προτάσεις", λέει τώρα ο Σάντσεζ
Ο Κολομβιανός αμυντικός χαφ της Βαλενσιέν, Κάρλος Σάντσες μιλώντας σε ΜΜΕ της Λατινικής Αμερικής τόνισε αρχικά: «Είναι αλήθεια πως υπάρχει ενδιαφέρον από τον Ολυμπιακό. Ωστόσο έχουμε και άλλες προσφορές και είμαστε ανοιχτοί να τις ακούσουμε όλες». Ο διεθνής παίκτης συνέχισε λέγοντας ότι «μπορώ να παίξω οπουδήποτε.
Έχω αυτήν την ικανότητα. Προς το παρόν όμως είμαι αφοσιωμένος στο Κόπα Αμέρικα και την Κολομβία. Μετά θα έχουμε χρόνο να μιλήσουμε για το μέλλον μου». Με αυτόν τον τρόπο ο Σάντσες γνωστοποίησε πως υπάρχουν και άλλες ομάδες που τον διεκδικούν και ενώ ήδη τα πράγματα είχαν γίνει δύσκολα για τον Ολυμπιακό.
Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: