Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

«Πάτησε» Αθήνα ο Μπούι!!

Ο δανεισμός του Μπούι από την Γιουβέντους στον Παναθηναϊκό είχε αίσιο τέλος, με τον Ολλανδό μέσο να βρίσκεται στην Αθήνα όπου τον υποδέχτηκε το gazzetta! Στην Ελλάδα έφτασε τα ξημερώματα της Δευτέρας ο Ουασίμ Μπούι. Ο Ολλανδός μέσος, έφτασε στη χώρα μας δέκα λεπτά πριν τη 1 και το gazzetta.gr βρέθηκε στο «Ελ. Βενιζέλος» όπου τον υποδέχτηκε.
ADVERTISEMENT
Εμφανώς ταλαιπωρημένος από το ταξίδι, ο νεαρός Ολλανδός στις πρώτες του δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου δήλωσε έτοιμος και σε καλή κατάσταση για να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό, ενώ έδειξε να γνωρίζει σε ποια ομάδα έχει έρθει. Ακόμα, χαρακτήρισε κίνητρο για τον ίδιο την ευκαιρία που του δίνει το «τριφύλλι» να αγωνιστεί στην Ευρώπη...
«Ο Παναθηναϊκός είναι μια μεγάλη ομάδα, έχει πλούσια ιστορία και ανυπομονώ για να γίνω μέλος του. Έχω κίνητρο για να παίξω στον Παναθηναϊκό, είμαι πολύ χαρούμενος και θα δώσω τα πάντα για τον Παναθηναϊκό», ήταν τα πρώτα του λόγια.
Για τα παιχνίδια που θα παίξει με τον Παναθηναϊκό στην Ευρώπη: «Είναι σίγουρα ένα έξτρα κίνητρο και θα δώσω τα πάντα».
Για το αν είναι ευκαιρία γι' αυτόν να πάρει παιχνίδια: «Είναι ένας από τους λόγους που ήρθα όπως σας είπα έχω μεγάλο κίνητρο, θέλω να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου και να ενταχθώ στην ομάδα».
Για το αν μίλησε με κάποιον: «Μίλησα με τον Τάσο Δώνη που είναι συμπαίκτης μου στη Γιουβέντους, ρώτησα πληροφορίες για το ελληνικό πρωτάθλημα, μου είπε ότι ο αδερφός του παίζει στον Παναθηναϊκό και με κατατόπισε για την χώρα».
Για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται: «Είμαι έτοιμος, έχω 15 μέρες που προπονούμαι με την Γιουβέντους. Οι προπονήσεις ήταν πολύ έντονες και είμαι σε καλή κατάσταση».
Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: