Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Λατρεύει το Μάντσεστερ ο Μάτα!

Κοντά στον έναν χρόνο βρίσκεται στο Μάντσεστερ ο Χουάν Μάτα, ο οποίος ωστόσο συνεχίζει να μιλάει με ενθουσιασμό για τη συγκεκριμένη πόλη, σαν να μετακόμισε σε αυτή... μόλις χθες. 
Όντας στα... καλύτερά του τη φετινή σεζόν με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ο Χουάν Μάτα φρόντισε να μιλήσει στην «El Pais», για τον τρόπο ζωής στην πόλη του Μάντσεστερ, τον οποίο αγαπάει στον μέγιστο βαθμό.
«Το καλύτερο πράγμα του να ζεις στο Μάντσεστερ είναι ότι έχει μία πολύ ''βρετανική'' ατμόσφαιρα, πολύ αγγλική. Και μετά είναι η μουσική, πολλά μεγάλα συγκροτήματα προέρχονται από το Μάντσεστερ. Έχω προσαρμοστεί πολύ καλά επειδή έχω ήδη ζήσει στο Λονδίνο. Βρίσκομαι πέντε χρόνια στην Αγγλία και πέρασαν πολύ γρήγορα», δήλωσε αρχικά.
«Είμαι πολύ χαρούμενος στο Μάντσεστερ. Έχω την αίσθηση ότι έχω μόλις φτάσει και έχω πολλά πράγματα να κάνω», πρόσθεσε.
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: