Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

ΤΕΠΙΤΣ''ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΟΥΝ''


Περήφανος για τη σύγκριση με τον Δημήτρη Διαμαντίδη δήλωσε ο Μίλενκο Τέπιτς που δεσμεύθηκε να δουλέψει για να επαναλάβει η ομάδα του φετινούς θριάμβους.
Για την επιθυμία του να διατηρηθεί η αντιστοιχία τίτλων ανάμεσα σε Παρτίζαν και Παναθηναϊκό, είπε στην εφημερίδα "Πράσινη": "Στα τρία χρόνια που έπαιξα στην Παρτίζαν κατάφερα να κερδίσω 8 τίτλους, τώρα ελπίζω να συνεχίσω και με τον Παναθηναϊκό στον οποίο η μεταγραφή ήταν το όνειρό μου. Στην Παρτίζαν έμαθα και κέρδισα πολλά, αλλά όλα αυτά ανήκουν πλέον στο παρελθόν". "Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η καριέρα μου είναι όπως την ονειρευόμουν με αποκορύφωμα και τη μεταγραφή μου στο Παναθηναϊκό, τον οποίο θέλω πάρα πολύ να βοηθήσω να πετύχει τους στόχους του". Για το αρκετά συχνό δρομολόγιο παικτών, που ξεκινά από το Βελιγράδι και καταλήγει στην Αθήνα, τόνισε: "Είναι συνηθισμένο πλέον το δρομολόγιο Παρτίζαν-Παναθηναϊκός και αυτό σε μεγάλο βαθμό δείχνει και πόσο καλή δουλειά γίνεται στη ομάδα του Βελιγραδίου. Τόσο ο Βουγιόσεβιτς όσο και ο Ομπράντοβιτς έχουν μία φιλοσοφία που μοιάζει αρκετά". "Άλλωστε ο Ομπράντοβιτς είχε προπονητή τον Βουγιόσεβιτς κι αυτό νομίζω είναι κάτι που θα βοηθήσει στην προσαρμογή μου. Σίγουρα ο κάθε προπονητής έχει τη δική του φιλοσοφία και είναι διαφορετική, αλλά αυτό μπορεί να αποτελέσει ένα πλεονέκτημα για 'μένα". Για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς παραδέχθηκε: "Έχω μιλήσει μαζί του και μου εξήγησε τις προοπτικές μου για την ομάδα. Ήταν ο άνθρωπος που μ' έπεισε να έρθω. Μου τηλεφώνησε, μου εξήγησε και κατάλαβα πως στον Παναθηναϊκό μπορώ να εξελιχθώ, να βοηθήσω την ομάδα και να συνεργαστώ με σπουδαίους ανθρώπους". "Ο Ομπράντοβιτς είναι μεγάλος προπονητής, έχει τα περισσότερα τρόιπαια στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ και θα είναι μεγάλη τιμή για 'μένα να δουλέψω μαζί του αλλά και να συνεργαστώ με όλους τους σπουδαίους παίκτες που έχει στο ρόστερ του ο Παναθηναϊκός". Για τη σύγκρισή του με τον Δημήτρη Διαμαντίδη παρουσιάστηκε ενθουσιασμένος: "Είμαι περήφανος που με συγκρίνουν με τον Διαμαντίδη. Έχω παίξει μερικές φορές αντίπαλος του Παναθηναϊκού και ξέρω πόσο μεγάλος παίκτης και αστέρι είναι. Έτσι τον αντιμετωπίζουν όλοι. Είναι πολύ δύσκολο να παίξω σαν αυτόν, αλλά είναι πολύ σπουδαίο για μένα να με συγκρίνουν μαζί του". Για το τι του είπαν οι συμπατριώτες του, Νίκολα Πέκοβιτς και Ντούσαν Κέτσμαν, παραδέχθηκε: "Μού είπαν τα καλύτερα, ότι όλα είναι τέλεια και τους είπα αστειευόμενος ότι δεν γίνεται να είναι όλα έτσι... Μου έχουν μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για τους νέους μου συμπαίκτες, όλα τα μέλη της ομάδας και τον κόσμο. Είναι μεγάλη ευκαιρία για μένα να παίξω στον Παναθηναϊκό. Χαίρομαι που θα αγωνιστώ και πάλι μαζί τους και είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσουν να προσαρμοστώ και στην ομάδα και στον τρόπο ζωής της πόλης". Για τους στόχους της νέας σεζόν, ξεκαθάρισε: "Είναι πολύ δύσκολο του χρόνου να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα από φέτος. Ο Παναθηναϊκός τα πήρε όλα. Θα προσπαθήσουμε να επαναλάβουμε τα φετινά αποτελέσματα. Θα πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά και να πάιξουμε σε υψηλό επίπεδο". Τέλος, για τον δεδομένο ανταγωνισμό που θα υπάρξει με άλλους παίκτες για την συμμετοχή του στους αγώνες δεν έδειξε να φοβάται: "Ξέρω ότι θα είναι δύσκολα τα πράγματα, αλλά όλες οι μεγάλες ομάδες έχουν σπουδαίους παίκτες. Έτσι πρέπει να είναι. Τα παιχνίδια είναι πάρα πολλά στη σεζόν και για να παίζουμε συνέχεια σε υψηλό επίπεδο θα πρέπει να υπάρχουν πολλές λύσεις. Αυτό άλλωστε νομίζω είναι και το ''κλειδί'' των επιτυχιών για τον Παναθηναϊκό. Η ομαδική δουλειά".

ΚΑΤΣΩΡΧΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: