Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Εχω δώσει τον λόγο μου"

Σε δήλωση μέσω της οποίας δίνει τέλος στο θέμα που δημιουργήθηκε περί άσκησης πίεσης προς τον Πανιώνιο, προχώρησε το απόγευμα της Τρίτης (16/6) ο Γρηγόρης Μάκος. Ο διεθνής μέσος τόνισε ότι επιθυμεί μεν να αποχωρήσει από τον Πανιώνιο, υπογράμμισε δε ότι δεν έχει πρόβλημα να συνεχίσει ακόμα μία σεζόν στην Νέα Σμύρνη. Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι θα τηρήσει τον λόγο του προς τον Κ. Τσακίρη, ανανεώνοντας το συμβόλαιο του μέχρι το καλοκαίρι του 2010. Αναλυτικά η δήλωση του Μάκου:





"Με αφορμή όλα όσα έχουν ακουστεί γύρω από το όνομα μου τις τελευταίες εβδομάδες θα ήθελα να δηλώσω τα εξής: Είναι όντως επιθυμία μου να συνεχίσω την καριέρα μου σε άλλη ομάδα, γιατί θεωρώ ότι έχω κλείσει τον κύκλο μου στον Πανιώνιο. Δεν μπορώ όμως να παραγνωρίσω το γεγονός ότι σε αυτή την ομάδα έχω ζήσει πολλές ωραίες στιγμές, έχω ανδρωθεί ποδοσφαιρικά, υπήρξα αρχηγός της και υπάρχουν ακόμη και σήμερα πολλά παιδιά που φορούν τη φανέλα της με το όνομα μου.

Θέλω λοιπόν να είμαι ξεκάθαρος, σε ότι αφορά το συμβόλαιο μου. Εχω δώσει τον λόγο μου στον Πρόεδρο του Πανιωνίου κ. Τσακίρη ότι εφόσον την 1η Ιουλίου είμαι παίκτης του Πανιωνίου, τότε θα πράξω από μεριάς μου ότι χρειάζεται για να κατατεθεί το συμβόλαιο μου με ισχύ μέχρι τον Ιούνιο του 2010, συμβόλαιο με το οποίο εξάλλου ήδη πληρώνομαι. Ουδέποτε "εκβίασα", ή "πίεσα" κανέναν στον Πανιώνιο. Κάτι τέτοιο δεν είναι ούτε του χαρακτήρα μου, ούτε του ήθους μου, ούτε σαν άνθρωπος πρώτα απ’ όλα, αλλά ούτε και σαν αθλητής".

Ηρθε ο Καστελιόνε, παίρνει δανεικό τον Ουέλινγκτον

Στο μεταξύ, στο μεταγραφικό μέτωπο της ομάδας, στην Αθήνα βρίσκεται από την Τρίτη (16/6) ο αργεντινός αμυντικός μέσος Κάρλος Καστελιόνε, που θα αποτελέσει την επόμενη μεταγραφή του Πανιωνίου.

Ο μέχρι πρότινος αρχηγός της Αρσεναλ Σαραντί θα μείνει στην Ελλάδα μέχρι τη Παρασκευή (19/6) και αφού περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις στη συνέχεια θα ανακοινωθεί επίσημα η απόκτηση του από τους "κυανέρυθρους". Ο Καστελιόνε θα επιστρέψει στη πατρίδά του και θα είναι παρών στη πρώτη του Πανιωνίου τη Δευτέρα 29 Ιουνίου.

Παράλληλα όμως μετά την έναρξη της συνεργασίας με την Εσπανιόλ, οι "κυανέρυθροι" αναμένεται να αποκτήσουν ως δανεικό τον 20χρονο Βραζιλιάνο αριστερό μπακ, Ουέλινγκτον Μπαροντί από την ομάδα της Βαρκελώνης που θα αποτελέσει μία ακόμη λύση για το αριστερό άκρο της άμυνας μαζί με τον Γιώργο Τζαβέλα.

Μάλιστα την είδηση για τον ερχομό του Ουέλινγκτον στους "κυανέρυθρους", αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα της Εσπανιόλ. Ο Ουέλινγκτον δεν θα είναι ο μοναδικός παίκτης από την Εσπανιόλ καθώς τουλάχιστον άλλοι δυο θα κάνουν τη διαδρομή Βαρκελώνη – Νέα Σμύρνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: