Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Το διπλο της ΧΑΚΑ... ΤΕΝΟRIO ! ΣΤΟΙΧΗΜΑ...

Επιμελεια-ΤΕΝΟRIO !

Καλησπερα.

Το διπλο της ΧΑΚΑ απο το πρωταθλημα Φινλανδιας
ειναι η επιλογη μου στο σημερινο προγραμμα.

Καλη χρυση η γηπεδουχος Μαριενχαμ με καλη φορμα
εντος κ εκτος, με πολυ καλη αμυνα που δυσκολα δεχεται γκολ,
αλλα και απο την αλλη εχουμε την πρωτοπορο ΧΑΚΑ με επισης
πολυ καλη φορμα και ενα ματς λιγοτερο να φιγουραρει στην κορυφη
του πρωταθληματος και να μας προσφερεται σε τιμες αουτσαιντερ.

Στα ματια μου δεν νομιζω να ειναι το φαβορι η Μαριενχαμ
αντιθετα φαβορι εγω βλεπω την ΧΑΚΑ λογο του οτι εχει και τη
φορμα και τη μεγαλυτερη φανελα σε σχεση με την αντιπαλο της,
αλλα και το οτι η γηπεδουχος πρεπει να κανει το παιχνιδι της αφου
αγωνιζεται στην εδρα της, και ετσι πιστευω οτι η ΧΑΚΑ θα εχει ευκαιρια
αντεπιθεσεων να πετυχει γκολ και να μας χαρισει το διπλο.

Ετσι το βλεπω το παιχνιδι κατα την ταπεινη μου αποψη, ισως και
να κανω λαθος, αλλα αυτο θα το δουμε μετα την ληξη τοu αγωνα.

καλα να περνατε τα σεβη μου ΤΕΝΟRIO !

Δεν υπάρχουν σχόλια: