Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Σαμαράς «Θα κάνουμε το 2 στα 2»


Επιμέλεια: Δ.Μ.

Την αισιοδοξία πως η Εθνική Ελλάδας θα προκριθεί στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου εξέφρασε ο διεθνής επιθετικός της Σέλτικ, Γιώργος Σαμαράς. μιλώντας στον «NovaΣπορ FΜ 94.6».

«Έχουμε την ποιότητα να κάνουμε τα "δύο στα δύο" και να προκριθούμε στο Μουντιάλ. Σαφώς και είμαστε φαβορί για τη δεύτερη θέση. Κάναμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα, αλλά τον προηγούμενο μήνα κάπως τα χαλάσαμε. Χρειάζεται θετική σκέψη και ενέργεια. Αυτή τη στιγμή δεν πρέπει ούτε να μοιράζουμε ευθύνες, αλλά να συγκεντρωθούμε για τον αγώνα και να ευχαριστήσουμε τον κόσμο που θέλουμε να έρθει κοντά μας».

Για το μεγάλο αυριανό ντέρμπι της Σκοτίας ανάμεσα στην Σέλτικ και τη Ρέιντζερς είπε: «Είναι δύσκολο να περιγράψω την ατμόσφαιρα. Όποιος δεν το έχει ζήσει δεν μπορεί να το καταλάβει. Δεν είναι ένας αγώνας, αλλά μία πραγματική μάχη. Όσο φτάνει η μέρα για το ντέρμπι τόσο μεγαλύτερος φανατισμός υπάρχει. Ποτέ δεν θα αλλάξει αυτό.

Είναι τόσα πολλά που χωρίζουν τις δύο αυτές ομάδες κι έχουν γραφτεί τόσα βιβλία για την κόντρα τους. Μπορεί ως ποδοσφαιριστής να έχεις λίγο άγχος στην αρχή, αλλά βλέποντας την ατμόσφαιρα στο γήπεδο, το απολαμβάνεις μέχρι την τελευταία του σταγόνα».

Και για τον εαυτό του πρόσθεσε: «Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος με την απόδοσή μου. Η νοοτροπία μου είναι τέτοια που και το καλύτερο ματς να έχω κάνει θα κάτσω, θα το ψάξω και θα δω σημεία, όπου μπορούσα να είμαι καλύτερος. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος εδώ, οι συνθήκες εργασίας είναι άψογες και θα ήθελα αν μπορούσα να μείνω εδώ ως το τέλος της καριέρας μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: