Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

"Σίγουρος για την αθωότητά μου"

Μετά από τρεις ημέρες σιωπής, ο Φάμπιο Καναβάρο αποφάσισε να πάρει θέση απέναντι στην υπόθεση ντόπινγκ. Ο ιταλός αμυντικός εμφανίστηκε ικανοποιημένος από το γεγονός ότι η ομοσπονδία αποφάσισε να τον απαλλάξει από την κατηγορία για χρήση απαγορευμένων ουσιών και τάχθηκε κατά των Μέσων που τον κατηγόρησαν.

"Είμαι χαρούμενος που οι αρμόδιες αρχές αποφάσισαν να βάλουν στο αρχείο την υπόθεσή μου, γιατί αυτό δείχνει ότι εκτιμούν την συμπεριφορά μου στο άθλημα. Δεν είχα καμία αμφιβολία ότι αυτό θα συνέβαινε και στεναχωριέμαι που δόθηκε τόσο μεγάλη έκταση στο περιστατικό", δήλωσε ο έμπειρος αμυντικός της Γιουβέντους στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας.

Ο αρχηγός της εθνικής Ιταλίας ήταν ενοχλημένος από τα δημοσιεύματα που υποστήριξαν ότι είχε κάνει χρήση απαγορευμένων ουσιών, καθώς θεωρεί ότι η καριέρα του έχει αποδείξει το αντίθετο:

"Τις τελευταίες τρεις ημέρες, όπως έχει συμβεί και στο παρελθόν, κάποια συγκεκριμένα Μέσα συνδέουν το όνομά μου με το ντόπινγκ. Η καριέρα μου και η προσωπική μου ζωή έχουν αποδείξει το σεβασμό μου προς το άθλημα και στους κανονισμούς που το διέπουν", κατέληξε ο Καναβάρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: