Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Κάρικ: "Δεν έγινα και Φέρντιναντ!"

m

Ο Μάικλ Κάρικ πανηγυρίζει το γκολ του Χαρούμενος για την εμφάνισή του στο εκτός έδρας ματς της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη Γουέστ Χαμ ως κεντρικός αμυντικός, αλλά επιφυλακτικός με τα σχόλια και τις συγκρίσεις, δήλωσε ο Μάικλ Κάρικ. Ο Αγγλος διεθνής έπαιξε στη θέση αυτή λόγω τραυματισμών των υπόλοιπων αμυντικών.

Ο 28χρονος μέσος δείχνει ότι παραμένει προσγειωμένος, δηλώνοντας ότι δεν περιμένει να καθιερωθεί στη συγκεκριμένη θέση. "Δεν είμαι ακριβώς ο επόμενος Ρίο Φέρντιναντ, αλλά είχα μία καλή μέρα", επέμεινε, σύμφωνα με την ιστοσελίδα "Sporting Life". "Ηταν η πρώτη φορά που έπαιξα σε αυτή τη θέση σε τόσο υψηλό επίπεδο, αλλά οι συμπαίκτες μου έκαναν πολύ εύκολο το έργο μου με τον τρόπο που έπαιξαν. Το απόλαυσα πραγματικά. Ηταν μία εντελώς διαφορετική προοπτική για μένα. Είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσει στο μέλλον γιατί θα είμαι καλύτερος αμυντικά, όταν θα παίζω πιο πίσω", κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: