Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

Τόνι: "Έφτασε η ώρα μου"


Mετά από τα λίγα λεπτά συμμετοχής που πήρε στο Κάλιαρι την περασμένη Τετάρτη (μπήκε στο 80' στη θέση του Βούτσινιτς), ο Λούκα Τόνι ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του ως βασικός με τη φανέλα της Ρόμα κόντρα στην Κιέβο Βερόνα στο "Ολίμπικο" (10/1), γεγονός που έχει δημιουργήσει θύελλα ενθουσιασμού στον Ιταλό στράικερ.

"Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να πετύχω κάτι σημαντικό και ελπίζω αυτό να γίνει αρχής γενομένης από το συγκεκριμένο παιχνίδι", τόνισε ο πρώην άσος των Φιορεντίνα και Μπάγερν Μονάχου στο επίσημο κανάλι των "τζαλορόσι", για να συνεχίσει: "Έχω πάρα πολλά κίνητρα και ελπίζω να χρησιμοποιήσουμε αυτή την ένταση στον αγωνιστικό χώρο για να δώσουμε στους οπαδούς μας 90 συγκινητικά λεπτά ποδοσφαίρου. Η ομάδα είναι φανταστική και ήξερα ήδη μερικά από τα παιδιά, ενώ και οι άλλοι ήταν πολύ καλοί μαζί μου. Έχω μία ξεχωριστή σχέση με τον Ντανιέλε Ντε Ρόσι, καθώς στα 5-6 χρόνια που παίζαμε μαζί στην Εθνική Ιταλίας μιλούσαμε πολύ. Μου έχει δώσει αρκετές συμβουλές".

Δεν υπάρχουν σχόλια: