Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Βιτόλο: «Επιβράβευση των κόπων μας»

Ο Βίκτορ Βιτόλο μετά το τέλος του αγώνα ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον ΠΑΟΚ τόνισε: «Ήταν μία δίκαιη νίκη αφού προσπαθήσαμε πολύ και πήραμε ένα ακόμη θετικό αποτέλεσμα. Δουλέψαμε πολύ σκληρά, αντιμετωπίσαμε δύσκολες καταστάσεις, δείξαμε ότι είμαστε μία οικογένεια και μία πιθανή πρώτη θέση θα είναι μία επιβράβευση των κόπων μας».

Για την δική του παρουσία στην ομάδα τόνισε: «Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση μου στα παιχνίδια που αγωνίστηκα και ήταν η συντριπτική πλειοψηφία. Είμαι ικανοποιημένος το πως κύλησε αυτή η πρώτη σεζόν μου στον ΠΑΟΚ. Όμως πάνω από την προσωπική μου ικανοποίηση βρίσκεται η ομάδα που καταφέρνει κάτι ιστορικό. Κατάφερε και υποσκέλισε παραδοσιακές δυνάμεις και πιθανότατα να πάρει την πρώτη θέση των play-off».

Δεν υπάρχουν σχόλια: