Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Μίλερ: "Μεγάλη τιμή για εμένα"


Ο Μίλερ πανηγυρίζει με τη φανέλα της Γερμανίας Οποια κι αν είναι η ετυμηγορία της τεχνικής επιτροπής της FIFA για τον καλύτερο νέο παίκτη που εμφανίστηκε στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2010, το άστρο του Τόμας Μίλερ λάμπει ήδη. Με τέσσερα γκολ και τρεις ασίστ ήταν σίγουρα ένας από τους πολυτιμότερους παίκτες της Γερμανίας, όμως η αξία του αναδείχθηκε ακόμα περισσότερο δια της απουσίας του! Χωρίς τον -τιμωρημένο- 20χρονο άσο της Μπάγερν, η "νατσιονάλμανσαφτ" ήταν εντελώς ακίνδυνη επιθετικά στον ημιτελικό με την Ισπανία κι έτσι θα διεκδικήσει την 3η θέση εναντίον της Ουρουγουάης.

"Στο δρόμο για την προπόνηση, μου είπαν ότι είμαι ένας από τους υποψήφιους καλύτερους νέους παίκτες της διοργάνωσης. Είναι μεγάλη τιμή και σίγουρα αποτελεί αναγνώριση για τη δουλειά μου" δήλωσε ο Μίλερ, ο οποίος όλα δείχνουν ότι θα κερδίσει τη συγκεκριμένη διάκριση, αφού πολύ δύσκολα η αρμόδια επιτροπή θα προτιμήσει τον Τζιοβάνι ντος Σάντος (Μεξικό) ή τον Ντέντε Αγιού (Γκάνα), που είναι οι άλλοι δύο υποψήφιοι.

Εως τώρα, κορυφαίοι νέοι παίκτες έχουν αναδειχθεί άλλοι δύο Γερμανοί στην ιστορία του Παγκοσμίου Κυπέλλου, ο Φραντς Μπεκενμπάουερ το 1966 και ο Λούκας Ποντόλσκι το 2006. Για τον Μίλερ οι τελευταίοι 10 μήνες μοιάζουν με ένα παραμύθι, το οποίο κάθε ποδοσφαιριστής ονειρεύεται να ζήσει από παιδί. Από την Γ' κατηγορία (με τη δεύτερη ομάδα της Μπάγερν) προωθήθηκε στους "μεγάλους", ο Λουϊς Φαν Γκάαλ τον καθιέρωσε στην ενδεκάδα, οι Βαυαροί κατέκτησαν το νταμπλ στη Γερμανία, έφτασαν στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ, όπου ηττήθηκαν από την Ιντερ, και στη Νότια Αφρική ο Τόμας Μίλερ έγινε απαραίτητο στέλεχος της εθνικής ομάδας. "Είναι λιγάκι απίστευτο, αφού συνέβησαν τόσα πολλά την τελευταία σεζόν. Για να είμαι ειλικρινής, πάντως, προτιμούσα το κύπελλο, παρά την ατομική διάκρισή μου. Τώρα ανυπομονώ να πάω διακοπές για τρεις εβδομάδες, μακριά απ' όλα. Μου χρειάζεται ηρεμία μετά από μια τόσο περιπετειώδη χρονιά" είπε ο νεαρός μεσοεπιθετικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: