Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

«Έχω τη Ρόμα στο αίμα μου»


Για την απόφαση του να εγκαταλείψει τη Μίλαν και να μετακομίσει στη Ρόμα, μίλησε ο Μάρκο Μποριέλο. Μάλιστα, ο Ιταλός δεν δίστασε να τονίσει πως δεν χρειάστηκε να σκεφτεί δεύτερη φορά την εν λόγω πρόταση.

«Στη Ρόμα μου μίλησαν για τα σχέδια τους και τη στρατηγική τους. Όλα αυτά μου ακουστήκαν θετικά και δεν με έκαναν να αισθανθώ σαν ένας αριθμός. Έχω τη Ρόμα στο αίμα μου, θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους της ομάδας. Ανακάλυψα το όνειρο μου», ήταν τα λόγια του 28χρονου επιθετικού, ο οποίος μετακόμισε στη Ρόμα ως δανεικός με οψιόν αγοράς, έχοντας νωρίτερα απορρίψει πρόταση της Γιουβέντους.

«Η Ρόμα πιστεύει σε εμένα και εγώ θα τους ανταποδώσω», συμπλήρωσε ο Ιταλός, ο οποίος πήρε τη φανέλα με τον αριθμό 22, το ίδιο που είχε και στη Μίλαν, ομάδα από την οποία αποχώρησε ύστερα από δύο χρόνια συνεργασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: