Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

«Θα βοηθήσω τον Ηρακλή...»


Έτοιμος να βοηθήσει τον Ηρακλή τη φετινή αγωνιστική σεζόν δήλωσε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του «Γηραιού», Ντάνι, ο οποίος φάνηκε απόλυτα ευχαριστημένος από την επιλογή του να ενταχθεί στους «κυανόλευκους». Απόλυτα ευχαρστημένος από την μεταγραφή του στον Ηρακλή δήλωσε ο Πορτογάλος αμυντικός μέσος, Ντάνι, ο οποίος έφτασε στη Θεσσαλονίκη και τις επόμενες ώρες θα είναι και τυπικά παίκτης του «Γηραιού»:

«Ερχομαι για να βοηθήσω τον Ηρακλή να πετύχει τους στόχους του. Ηξερα ότι είμαι επιλογή του προπονητή και αυτό με έκανε να θέλω ακόμα περισσότερο να έρθω. Ο Μάρα μού έχει πει μόνο καλά πράγματα για τον Ηρακλή, τη Θεσσαλονίκη και τη νέα τάξη πραγμάτων στην ομάδα.
Οσον αφορά το αγωνιστικό μου προφίλ, δεν είμαι ο Τσάμπι Αλόνσο, αλλά μπορώ και χρησιμοποιώ αρκετά από τα χαρακτηριστικά του στο παιχνίδι μου».

Για τον Ντάνι πάντως μίλησε και ο Μπογκντάν Μάρα, ο οποίος γνωρίζει το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ηρακλή από την κοινή τους θητεία στην Κλουζ:

«Τον ξέρω πολύ καλά από την Κλουζ. Είναι πολύ καλός παίκτης και δεν το λέω επειδή έχω φιλική σχέση μαζί του, αλλά γιατί είναι πραγματικά εξαιρετικός ποδοσφαιριστής. Ηξερα ότι τον θέλει ο προπονητής και ευχόμουν να έρθει στον Ηρακλή, μια και ξέρω ότι θα μας βοηθήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: