Ο παγκόσμιος πρωταθλητής διατήρησε την πρωτιά του κατά τη δεύτερη ημέρα του ράλι Ισπανίας, ο Οζιέ έπεσε στη 14η θέση με πρόβλημα στη C4 του (video), και ο Ντάνι Σόρντο έκανε αισθητή πολύ αργά την παρουσία του. Ο Ισπανός οδηγός της Citroen είχε μια υποτονική φόρμα στη μεγαλύτερη διάρκεια της ημέρας, μέχρι που άλλαξε κάποιες ρυθμίσεις στο αυτοκίνητό του και επιτέθηκε κατά τη διάρκεια του απογεύματος. Κέρδισε τη δέκατη ειδική και ήταν μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργός από τον ομόσταβλό του Σεμπάστιαν Λεμπ στην ενδέκατη διαδρομή, εκτοπίζοντας έτσι από την τρίτη θέση τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα της Ford.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κατά τη δεύτερη ειδική της ημέρας προσπάθησε να πιέσει τον Λεμπ, αλλά αντιμετώπισε πρόβλημα με την αεροτομή, κάτι που τον έριξε στη 14η θέση της γενικής. Την ατυχία του Οζιέ εκμεταλλεύτηκε ο Πίτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος ανέβηκε στη δεύτερη θέση, έχοντας ωστόσο 44,4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον πρωτοπόρο Σεμπάστιαν Λεμπ.
Ο ανεξάρτητος οδηγός με Citroen ολοκλήρωσε το Σάββατο κερδίζοντας στην τελευταία ειδική της ημέρας, αλλά έχει πολύ λίγες ελπίδες για νίκη.
«Δεν κοροϊδεύω τον εαυτό μου», είπε ο Σόλμπεργκ. «Η δεύτερη θέση είναι το καλύτερο που μπορώ να ελπίζω εδώ, και στην πραγματικότητα αν το καταφέρουμε αυτό θα είναι ένα πολύ καλό επίτευγμα. Αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε, γι 'αυτό θα πιέζω μέχρι την τελευταία ειδική. Ποτέ μα ποτέ δεν πρέπει να τα παρατάς».
Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου