Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Θετικός ο Βούκουσιτς

Έτοιμος να συνεχίσει την καριέρα του στον Παναθηναϊκό εμφανίζεται ο Άντε Βούκουσιτς.
Ο Κροάτης επιθετικός της Χάιντουκ Σπλιτ τόνισε πως δεν έχει ακόμα στα χέρια του πρόταση από τους νταμπλούχους Ελλάδος, ενώ συμπλήρωσε πως είναι έτοιμος για το μεγάλο βήμα στην καριέρα του. Ο 19χρονος επιθετικός υπογράμμισε πως οι "πράσινοι" είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και αναφέρθηκε στους συμπατριώτες του που έχουν φορέσει κατά το παρελθόν τη φανέλα του "τριφυλλιού". Ο Βούκουσιτς μίλησε στην εφημερίδα "Εξέδρα".
Αρχικά, ο Κροάτης τόνισε: «Παναθηναϊκός; Πολύ μεγάλος σύλλογος. Ξέρω πολλά γι' αυτόν. Είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και μία από τις πιο γνωστές στην Ευρώπη. Γνωρίζω ότι συμμετέχει πολύ συχνά στο Champions League κι έχει διακριθεί. Αν και φέτος δεν τα πήγε τόσο καλά. Στον Παναθηναϊκό έχουν παίξει σπουδαίοι Κροάτες ποδοσφαιριστές. Ο Ασάνοβιτς, ο Βλάοβιτς, ο Μπίσκαν, ο Αντριτς. Τώρα τελευταία έπαιζαν ο Γκαλίνοβιτς και ο Ρουκάβινα. Παρακολουθώ την πορεία του Παναθηναϊκού».
Στην συνέχεια, ο παίκτης της Χάιντουκ τόνισε για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού: «Δεν γνωρίζω για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού. Ίσως να έχουν μιλήσει με τον μάνατζέρ μου. Πάντως με εμένα δεν έχει γίνει κάποια επαφή. Εγώ άλλωστε είμαι ο τελευταίος που θα το μάθει, αφού αυτά τα θέματα τα χειρίζεται ο μάνατζέρ μου και προφανώς έχει λόγο η Χάιντουκ. Αν όντως ισχύει το ότι με θέλουν, είναι μεγάλη μου τιμή και νιώθω πραγματικά κολακευμένος. Αν μου κάνουν πρόταση και συμφωνήσει η ομάδα μου, εγώ έρχομαι και τώρα στον Παναθηναϊκό. Εννοείται ότι θέλω. Ποιος δεν θέλει να παίξει στο Champions League με μια ομάδα σαν τον Παναθηναϊκό;»
Τέλος, ο νεαρός παίκτης συμπλήρωσε: «Είμαι ακόμα μικρός σε ηλικία. Ουσιαστικά φέτος καθιερώθηκα στη Χάιντουκ. Ξέρω ότι θα έχω χρόνο για να φύγω και αργότερα στο εξωτερικό, αν δεν συμβεί τώρα. Δεν βιάζομαι. Αυτό που προέχει για εμένα είναι να δουλεύω καθημερινά για να εξελίσσομαι. Σίγουρα αν συμφωνήσω με τον Παναθηναϊκό θα φροντίσω να μιλήσω με τον συμπαίκτη μου Άντριτς αλλά και με τον Ρουκάβινα, τον οποίο ξέρω καλά. Και οι δύο έχουν παίξει στην ελληνική ομάδα οπότε θα μου πουν τι θα συναντήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: