Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Νέστα: "Φθάνει το τέλος"

Ο Αλεσάντρο Νέστα φαίνεται ότι έχει διαπιστώσει περισσότερο από κάθε φορά πως ήρθε η ώρα να εγκαταλείψει την ενεργό δράση, μετά από 18 χρόνια παρουσίας στα γήπεδα του Καμπιονάτο.
“Είμαστε σχεδόν στο τέλος. Δεν θέλω να σέρνω τον εαυτό μου μέσα στο γήπεδο και γι’ αυτό θα εκτιμήσω τη φυσική μου κατάσταση. Έχω απολαύσει πολλά από το ποδόσφαιρο σε όλη την καριέρα μου και θέλω να τελειώσω την καριέρα μου σε υψηλό επίπεδο», δήλωσε ο-στις 19 Μαρτίου-35χρονος αμυντικός, ο οποίος τα τελευταία χρόνια ταλαιπωρείται από μόνιμο πρόβλημα στην πλάτη.
Όσον αφορά τη μάχη του εφετινού τίτλου ο έμπειρος αμυντικός πρόσθεσε: «Κάναμε ένα λάθος με την Μπάρι, αλλά το έκαναν και αυτοί κόντρα στην Μπρεέσια και γι’ αυτό η απόσταση έμεινε η ίδια. Το ντέρμπι θα είναι αποφασιστικό για τη συνέχεια».
Oι αιώνιοι αντίπαλοι του Μιλάνου έχουν πέντε πόντους διαφορά, με τους «ροσονέρι» να υποδέχονται τους «νερατζούρι» στις 2 Απριλίου, σε ένα ντέρμπι που θα κρίνει κατά πολύ τον εφετινό τροπαιούχο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: