Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Κράσιτς: «Δεν είμαι βουτηχτής»

Λίγες ώρες πριν από το μεγάλο ντέρμπι της Ιταλίας ανάμεσα στη Γιουβέντους και τη Μίλαν, ο Μίλος Κράσιτς ξεκαθάρισε ότι δεν του αρέσει να «βουτάει», όπως έχει κατηγορηθεί.

«Οι διαιτητές κάνουν καλά τη δουλειά τους και εγώ τη δική μου. Θα ήθελα να τους πως ότι δεν μου αρέσει να "βουτάω" και πραγματικά με στενοχωρεί όταν έχουν αυτή τη γνώμη για μένα», ανέφερε ο άσος της «γηραιάς κυρίας», ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε στο ντέρμπι με τη Μίλαν.
«Πρόκειται για παιχνίδι ψυχολογίας και είμαι βέβαιος ότι θα την έχουμε αν μείνουμε ενωμένοι. Έχουμε την τάση να ξεκινάμε καλά και μετά αντιδρούμε λάθος. Χάνουμε τη συγκέντρωση και την ηρεμία μας. Είμαστε μια ισχυρή ομάδα και πρέπει να πιστέψουμε στον εαυτό μας», κατέληξε.

Επιμέλεια: Βασίλης Μαυρόπουλος








Δεν υπάρχουν σχόλια: