Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

«Βρήκα τον εαυτό μου»

Την αυτοκριτική του κάνει ο Καρίμ Μπενζεμά, ο οποίος τόνισε πως τώρα είναι σε καλύτερη κατάσταση από ότι όταν αγωνιζόταν στη Λιόν.

«Έχω προσπαθήσει πολύ τους τελευταίους μήνες και τώρα ανταμείβομαι. Η φυσική μου κατάσταση είναι πολύ καλή και κάθε φορά που μπαίνω στο γήπεδο γίνομαι ακόμη καλύτερος και όλοι μπορούν να το δουν αυτό. Βρήκα τον εαυτό μου ο Καρίμ που έφυγε από τη Λυόν είναι πολύ καλύτερος. Έχω μάθει πολλά από τότε που είμαι στη Ρεάλ Μαδρίτη», ανέφερε ο επιθετικός της «Βασίλισσας».

Ο 23χρονος φορ έγραψε και το δικό του όνομα και μάλιστα δις, στη μεγάλη επικράτηση της Ρεάλ Μαδρίτης κόντρα στη Μάλαγα με σκορ (7-0),

«Με τον Εμάνουελ συνεννοούμαστε πολύ καλά. Δεν έχει να κάνει σε πια θέση θα είμαι, αρκεί να βρίσκομαι στο γήπεδο», συμπλήρωσε ο Μπενζεμά, ο οποίος στις 42 συμμετοχές συνολικά έχει σκοράρει 19 φορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: