Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

«Δεν μπορώ να υποσχεθώ αιώνια αφοσίωση»

Την πεποίθησή του πως κανένας παίκτης δεν μπορεί να δηλώσει «αιώνια» αφοσίωση σε μια ομάδα, εξέφρασε ο Πέπε Ρέινα. Ωστόσο, ο Ισπανός γκολκίπερ που έχει συμβόλαιο με τη Λίβερπουλ μέχρι το 2016, τόνισε πως καθήκον του παίκτη είναι να δίνει το 100% των δυνατοτήτων του.

«Δεν ανακοινώνω την αποχώρηση μου. Έχω πει πολλές φορές πως είμαι χαρούμενος στην Αγγλία και άνετος στη Λίβερπουλ. Αλλά δεν είμαι έτοιμος να υποσχεθώ αιώνια αφοσίωση σε οποιονδήποτε. Αυτό είναι αδύνατο, όποιος παίκτης λέει κάτι τέτοιο, λέει ψέματα», ανέφερε ο τερματοφύλακας της Λίβερπουλ, ο οποίος συμπλήρωσε,

«Δεν μπορώ να πω πολλά επειδή έχω συμβόλαιο με την ομάδα, αλλά δεν υπάρχει «αιώνια αγάπη». Όταν παίζεις σε μια ομάδα πρέπει να δίνεις τα πάντα, αυτό είναι το μόνο που μπορούν να σου ζητήσουν», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: