Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Σαντάνα: «Χαρούμενος που πήγα στη Νάπολι»

Η μεταγραφή του στη Νάπολι μπορεί ακόμη να μην έχει ανακοινωθεί επισήμως, όμως ο Μάριο Αλμπέρτο Σαντάνα έκανε σήμερα τις πρώτες δηλώσεις του ως ποδοσφαιριστής των «παρτενοπέι».

 Ο Αργεντινός άσος υπογράμμισε πόσο καλά νοιώθει για την έκβαση της υπόθεσής του, λέγοντας ότι «είμαι πολύ χαρούμενος, υπάρχει ήδη η συμφωνία και λείπει μόνο η υπογραφή του συμβολαίου. Η συμφωνία είναι για τρία χρόνια».

Ακολούθως, ο Λατίνο-αμερικανός μεσοεπιθετικός αποκάλυψε πως «η Νάπολι με παρακολουθούσε εδώ και πολύ καιρό. Είμαι ευτυχής για την εξέλιξη των πραγμάτων και δεν βλέπω την ώρα που θα πάω στα γραφεία για να υπογράψω. Πρόκειται για μια ομάδα ανταγωνιστική κι εγώ θέλω να είμαι τέλειος, να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου προκειμένου να βρω μια θέση στην ενδεκάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: