Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

«Εύχομαι ο γιος μου να μοιάσει στον Διαμαντίδη»

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μιλώντας σε σεμινάριο προπονητικής στη Λιουμπλιάνα, αποθέωσε για ακόμα μία φορά τον Δημήτρη Διαμαντίδη, ενώ αποκάλυψε ποια είναι τα συστατικά επιτυχίας για έναν προπονητή…
«Εύχομαι ο γιος μου να μοιάσει στον Διαμαντίδη»
Ο προπονητής του «τριφυλλιού» μιλώντας για κίνητρο που πρέπει να έχει ο εκάστοτε προπονητής, έδωσε παράδειγμα τη θητεία του στη Ρεάλ Μαδρίτης, λέγοντας πως «μου έκαναν συμβόλαιο και μου είπαν πως θα ανανεωθεί μόνο αν πάρουμε το πρωτάθλημα. Τέλεια! Ήταν το καλύτερο κίνητρο που μπορούσαν να μου δώσουν».

Σχετικά με την σημασία της συγκέντρωσης είπε: «Όταν το μυαλό βρίσκεται αλλού, δεν μπορείς να κάνεις ποιοτική δουλειά. Το κίνητρο κι η συγκέντρωση είναι κρίσιμα στοιχεία. Κοιτάξτε έναν νεαρό που είναι ερωτευμένος με μία κοπέλα. Όταν ξυπνά το πρωί, κάνει τα πάντα για εκείνη. Τέτοια προσήλωση χρειάζεται».
Όσο για το πρότυπο αθλητή κι ανθρώπου, ο 51χρονος Σέρβος επανέλαβε πως: «Έχω ένα 12χρονο γιο, ο οποίος εύχομαι να μοιάσει στον Διαμαντίδη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: