Με ένα τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 54 δευτερολέπτων ετοιμάζονται να συνεχίζουν την διαφημιστική καμπάνια στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ για την διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας.
Μέχρι σήμερα περίπου 3.000 κάρτες διαρκείας έχουν βρει κατόχους σε αυτές τις δύσκολες μέρες που διανύουμε και στην Τούμπα νιώθουν ότι και φέτος θα υπάρξει ανάλογη ανταπόκριση με τα προηγούμενα χρόνια.
Έτσι δημιουργήθηκε ένα τηλεοπτικό σποτ για την καλύτερη προβολή της ομάδας στην διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας.
Μέχρι σήμερα περίπου 3.000 κάρτες διαρκείας έχουν βρει κατόχους σε αυτές τις δύσκολες μέρες που διανύουμε και στην Τούμπα νιώθουν ότι και φέτος θα υπάρξει ανάλογη ανταπόκριση με τα προηγούμενα χρόνια.
Έτσι δημιουργήθηκε ένα τηλεοπτικό σποτ για την καλύτερη προβολή της ομάδας στην διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου