Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Ρέινα: «Είμαι οπαδός της Λίβερπουλ»

Αποφασισμένος να παραμείνει στο «Άνφιλντ» και να κρεμάσει τα γάντια του, φορώντας την φανέλα της Λίβερπουλ είναι ο Πεπ Ρέινα. Ο Ισπανός τερματοφύλακας εξήγησε ότι έχει …δέσει με τους «Κόκκινους» και έχει γίνει πλέον οπαδός της αγγλικής ομάδας.

«Νομίζω ότι έχω ξαναπεί ότι πλέον είμαι οπαδός της Λίβερπουλ. Έχω δεθεί με τον κόσμο και την ομάδα και αυτό δεν το αλλάζω με τίποτα. Είναι όνειρό μου να κρεμάσω τα γάντια μου στο Άνφιλντ και να γίνω και εγώ ένας από τους παίκτες που άφησαν εποχή στην ομάδα. Θέλω να με θυμάται ο κόσμος ως έναν παίκτη ο οποίος πρόσφερε στην ομάδα. Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη ικανοποίησή μου.

Η Λίβερπουλ περνά σε μια νέα εποχή, η οποία είμαι σίγουρος ότι θα γραφτεί με χρυσά γράμματα στην ιστορία της. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μεταβατικό στάδιο. Σίγουρα δεν είναι εύκολο το γεγονός ότι βρισκόμαστε εκτός Ευρώπης, ωστόσο αυτό θα μας βοηθήσει να πετύχουμε τους φετινούς μας στόχους».
πηγή: theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: