Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

"Nα χαιρετήσω τα παιδιά στις παραλίες της Ελλάδας που πίνουν το φρέντο τους..."

Η Σάββα Λίκα, που αποκλείστηκε από τον τελικό του ακοντισμού, μίλησε για την προσπάθεια της στα προκριματικά κι έστειλε... χαιρετίσματα στα παιδιά που πίνουν φρέντο στις παραλίες...
"Nα χαιρετήσω τα παιδιά στις παραλίες της Ελλάδας που πίνουν το φρέντο τους..."
«Είχα πρόβλημα με τον ώμο μου. Προσπάθησα όμως με τη ψυχή μου. Έχω αυτή την τρέλα, με ξεσηκώνει και ο κόσμος. Ο αθλητισμός είναι μια χαρά και χίλιες λύπες.
Θέλω να σταματήσω την καριέρα μου με μια πολύ καλή επίδοση και αυτή που σημείωσα εδώ δεν ήταν καν στα μέτρα μου. Γιατί όχι να μην είμαι παρούσα και στο Ρίο το 2016. Θέλω να χαιρετήσω τα παιδιά στις παραλίες της Ελλάδας που πίνουν το φρέντο τους...», είπε η Λίκα με την ολοκλήρωση των προσπαθειών της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: