Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

«Δεν είδαν τον πραγματικό Βάις»!

Σε... όλα απάντησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 ο Βλάντιμιρ Βάις! Για τη φυγή του απ' τον Ολυμπιακό -ρίχνοντας εκ νέου πολλά... καρφιά σε Μίτσελ, για τον κόσμο της ομάδας, τη ζωή του στο Κατάρ κι άλλα.

«Δεν είδαν τον πραγματικό Βάις»!
Στο NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και στον απεσταλμένο στη Ντόχα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Χαντμπολ, Κωνσταντίνο Χατζηδημητρίου μίλησε ο πρώην μεσοεπιθετικός του Ολυμπιακού Βλαντιμιρ Βάις!

Ο 25χρονος Σλοβάκος δεν έκρυψε την πικρία του για την αποχώρησή του πριν από ένα χρόνο, χρίζοντας μοναδικό υπεύθυνο για τη φυγή του το Μίτσελ. Μίλησε ακόμα για τη ζωή και το επίπεδο του ποδοσφαίρου στο Κατάρ ενώ δεν απέφυγε να στείλει και το μήνυμα του στους φίλους του Ολυμπιακού.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Βλάντιμιρ Βάις στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6:

Πως είναι η ζωή στη Ντόχα;

Προπονούμαστε μία ή δύο φορές την ημέρα. Η σύζυγος μου είναι εδώ, επομένως τον περισσότερο χρόνο τον περνάμε όλοι μαζί, με το γιο και την κόρη μου. Υπάρχουν πολλά πράγματα εδώ, που μπορεί να κάνει μία οικογένεια. Το κλίμα είναι καλό αν εξαιρέσεις τους τρείς μήνες όπου επικρατεί πολύ ζέστη, τον υπόλοιπο καιρό μοιάζει με την Αθήνα.


Πως είναι η ζωή με ένα νέο μέλος στην οικογένεια;

Είναι τέλεια, έχω άλλο ένα γιο είναι δύσκολα αλλά ωραία. Ευτυχώς έχουμε βοήθεια, αφού στο σπίτι μαζί μας μένει και ένας φίλος, ο οποίος είναι κάτι σαν...νταντά (γέλια). Δεν θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα μόνη της με δύο παιδιά όταν φεύγω στη Σλοβακία για 10 ημέρες με την εθνική.

Σου λείπει η Ελλάδα;

Ναι φυσικά μου λείπει, γιατί πέρασα πολύ όμορφα στην Ελλάδα. Έφυγα τον Ιανουάριο αλλά όλα γίνανε μέσα σε μια βδομάδα. Δεν ήταν εύκολο να φύγω από τη μία μέρα στην άλλη. Αποφάσισα να φύγω τον Ιανουάριο και μία εβδομάδα μετά αποχώρησα. Έπρεπε όμως, γιατί δεν απολάμβανα το ποδόσφαιρο με το Μίτσελ. Είτε δε με έβαζε να παίζω, είτε όταν η ομάδα δεν έπαιζε καλά, ο πρώτος που έβγαινε στο ημίχρονο ήμουν εγώ. Πάντα εγώ!

Σου λείπει η ατμόσφαιρα του Καραϊσκάκη;

Ναι φυσικά. Λατρεύω το να παίζω μπροστά σε κόσμο και το ήξερα αυτό όταν ήρθα στην Ελλάδα, και εισέπραξα την αγάπη του κόσμου. Είναι κρίμα που ήρθαν έτσι τα πράγματα .Σχεδίαζα να μείνω στον Ολυμπιακό τουλάχιστον για δύο-τρία χρόνια, γιατί άλλαζα συνέχεια ομάδες. Οπότε όταν υπέγραψα με τον Ολυμπιακό ένα μεγάλο συμβόλαιο ήθελα να μείνω, αλλά έφτασα στο σημείο να μην θέλω να πάω στη προπόνηση, δεν χαιρόμουν πια το ποδόσφαιρο.

Γιατί πιστεύεις ότι συνέβαινε αυτό; Το συζήτησες ποτέ μαζί του;

Δεν ξέρω. Πήγα πολλές φορές και του μίλησα. Τον ρώτησα τι θέλει να βελτιώσω στο παιχνίδι μου. Μου έλεγε για το αμυντικό κομμάτι και η αλήθεια είναι ότι προσπάθησα πολύ. Φαίνεται όμως ότι δεν ήταν αρκετό γι’αυτόν , μετά το ημίχρονο η πρώτη αλλαγή ήμουν ΠΑΝΤΑ εγώ! Ξεκίνησα πολύ καλά στον Ολυμπιακό αλλά μετά ηταν αυτός ο οποίος μου έριξε την ψυχολογία. Έγινε μία φορά, δύο… την τρίτη πήρα τηλέφωνο τον ατζέντη μου και του είπα ότι θέλω να φύγω.

Τι συνέβαινε με το Μίτσελ ποιο ήταν το πρόβλημα του;

Όλοι είχαν πρόβλημα μαζί του όταν ήμουν εκεί. Μαθαίνω ότι και ο Αφελάι είχε. Δεν ξέρω γιατί. Νομίζω ότι είναι ο χαρακτήρας του. Δεν είναι κακός άνθρωπος, δεν θα το πω αυτό. Απλώς δεν συμπεριφερόταν στους παίκτες όπως θα τους άξιζε. Όλοι ήταν χαρούμενοι μαζί μου εκτός από αυτόν. Ακόμα και το Μήτρογλου άφηνε στον πάγκο! Δεν πρέπει να συμπεριφέρεσαι έτσι στους καλύτερους παίκτες σου.

Γιατί στο Κατάρ;

Ήταν η μόνη επιλογή. Στο συμβόλαιο μου υπήρχε ρήτρα η οποία έπρεπε να πληρωθεί. Η ομάδα εδώ ήταν η μόνη που μπορούσε να πληρώσει τον Ολυμπιακό για τη μεταγραφή μου.

Πως είναι οι οπαδοί εδώ;

Δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα οπαδοί, είναι πολύ λίγοι οι άνθρωποι που έρχονται στο γήπεδο, 2000-3000 κόσμος. Προτιμούν να βλέπουν ποδόσφαιρο από την τηλεόραση και απ’ ότι μαθαίνω τους αρέσει πολύ.

Θεωρείς ότι δεν έχουν την απαραίτητη αθλητική κουλτούρα;

Όχι πιστεύω πως έχουν. Όπως έχετε δει οι αθλητικές εγκαταστάσεις που έχουν είναι εκπληκτικές. Προσπαθούν πάρα πολύ και επενδύουν πολλά λεφτά γι αυτό. Η εθνική ομάδα του Κατάρ κατέκτησε το Κύπελλο του Κόλπου το οποίο ήταν μεγάλη επιτυχία γι αυτούς. Δεν τα κατάφεραν στο Ασιατικό Κύπελλο, αλλά το ποδόσφαιρο αναπτύσσεται.

Πόσο καιρό σκοπεύεις να μείνεις εδώ;

Δεν ξέρω, πραγματικά δεν ξέρω. Έχω συμβόλαιο για ακόμα 3,5 χρόνια. Γνωρίζω ότι το επίπεδο εδώ δεν είναι υψηλό. Προσπαθούν να φέρνουν καλούς παίκτες αλλά ο κανονισμός, τουλάχιστον πριν τρία χρόνια, επέτρεπε έξι ξένοι παίκτες, τέσσερις από την Ευρώπη και πλέον είναι μόνο τρεις, δύο από την Ευρώπη και ένας από τον Κόλπο. Έτσι παίζουν περισσότεροι ντόπιοι, καθώς θέλουν να είναι έτοιμοι για το παγκόσμιο κύπελλο.

Το επίπεδο είναι το ίδιο με την Ελλάδα;

Υπάρχουν παιχνίδια που είναι καλά και άλλα όχι. Αλλά είναι περίπου όπως στην Ελλάδα, υπάρχουν τα δύσκολα παιχνίδια και υπάρχουν και αυτά, όπως με τον Ολυμπιακό που κερδίζαμε 5-0. Πιστεύω ότι το επίπεδο είναι το ίδιο με την Ελλάδα.

Αν στο μέλλον ο Ολυμπιακός σου τηλεφωνήσει και σου πούνε σε θέλουμε πίσω… τι θα κάνεις;

Όπως είπα θέλω να τελειώνω τη δουλειά μου όπου και να είμαι στον Ολυμπιακό όμως δεν έγινε αυτό. Πιστεύω ότι δεν το 100% των δυνατοτήτων μου και αυτό είναι κάτι που θα σκεφτώ για να γυρίσω. Θα ήθελα να γυρίσω και να αποδείξω σε όλους ότι δεν είδαν τον πραγματικό Βάις. Έχω όμως συμβόλαιο εδώ. Μου τηλεφώνησαν το Δεκέμβριο δημοσιογράφοι από την Ελλάδα, όπως και ο μάνατζερ μου, και με ρώτησαν αν θέλω να γυρίσω. Είπα όχι! Όχι τώρα μέσα στον Ιανουάριο. Το καλοκαίρι ίσως ή σε τρία χρόνια, ποιος ξέρει;

Στην Ελλάδα μόνο στον Ολυμπιακό;

Φυσικά! Που αλλού;

Κεφάλαιο Εθνική ομάδα;

Πάμε πολύ καλά έχουμε 12 πόντους. Κερδίσαμε την Ισπανία, κερδίσαμε την Ουκρανία οπότε πάμε καλά. Χρειαζόμαστε άλλες τέσσερις νίκες και νομίζω ότι θα προκριθούμε.

Όλοι στην Ελλάδα σε θυμούνται για το γκολ απέναντι στην Παρί. Είναι από τα καλύτερα γκολ στην καριέρα σου;

Ναι, νομίζω πως ναι. Εκείνο το γκολ με βοήθησε να έρθω εδώ καθώς ο ιδιοκτήτης της Λεντβίγια είναι και ιδιοκτήτης της Παρί (γέλια).

Θα ήθελες να πεις κάτι στους φίλους του Ολυμπιακού;

Φοβάμαι ότι αν πω κάτι θα παρερμηνευθεί (γέλια). Απλά αυτό, ότι δεν είδαν το 100% των δυνατοτήτων μου και ότι αν ερχόμουν πίσω θα ήταν για αυτούς. Για να τους δείξω ότι είμαι καλύτερος από αυτό που είδαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: