Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Ο Σαντάνα στο gazzetta.gr!!

O Φελίπε Σαντάνα έρχεται αύριο (30/01) στην Ελλάδα και μέσα από το gazzetta. gr τονίζει: «Ερχομαι να παίξω και να πάρω πρωτάθλημα».
Ο Σαντάνα έρχεται στην Αθήνα για να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο και δηλώνει ενθουσιασμένος με την προοπτική να φορέσει τα ερυθρόλευκα. Ο Βραζιλιάνος μιλά στο gazzetta.gr για τους λόγους που τον έπεισαν να έρθει στον Ολυμπιακό και δηλώνει έτοιμος να κάνει τη διαφορά «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα φορέσω τη φανέλα του Ολυμπιακού. Είναι ομάδα που ταιριάζει άψογα στο προφίλ μου. Πραγματικά χαίρομαι που έρχομαι στην Ελλάδα και θα παίξω σε μια ομάδα με τόσες φιλοδοξίες» ήταν το αρχικό του σχόλιο.
Ο Βραζιλιάνος γνωρίζει καλά τους Πειραιώτες από τις παραστάσεις του στο Τσάμπιονς Λιγκ, εξάλλου θέλει με τη σειρά του να αγωνιστεί με τα ερυθρόλευκα στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση «Ερχομαι σε μια ομάδα που πρωταγωνιστεί στην Ελλάδα και έχει πολλές παραστάσεις στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ο Ολυμπιακός έχει κάνει εξαιρετικές εμφανίσεις στην Ευρώπη και είναι ένα πολύ γνωστό κλαμπ. Το γεγονός αυτό φυσικά και με βοήθησε να πάρω την απόφαση να έρθω. Είμαι ενθουσιασμένος και θέλω να βοηθήσω, ώστε να παίξω και γω την επόμενη χρονιά στο Τσάμπιονς Λιγκ».
Ο 28χρονος δεν είχε τον χρόνο που ήθελε στη Σάλκε, ο Ολυμπιακός είναι η ευκαιρία του να δείξει την αξία του και τονίζει πως είναι έτοιμος για... ντέρμπι «Ναι, είμαι έτοιμος να παίξω και να πείσω τον προπονητή μου. Ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ την επόμενη εβδομάδα; Ναι, θέλω να παίξω και να βοηθήσω τον Ολυμπιακό να πάρει αυτό που θέλει. Θα κάνω τα πάντα, ώστε να είμαι πανέτοιμος για ένα τέτοιο ντέρμπι σε μια τόσο δύσκολη έδρα».
«Θα με βοηθήσει ο Σαλίνο, σούπερ Αφελάι, Μήτρογλου»
Ο Φελίπε Σαντάνα θέλει να δικαιώσει τις προσδοκίες των Πειραιωτών και ελπίζει πως οι νέοι του συμπαίκτες θα τον βοηθήσουν στον άμεσο εγκλιματισμό του «Θα με βοηθήσει ο Σαλίνο, είναι συμπατριώτης μου. Ξέρω παίκτες στον Ολυμπιακό, έχει αρκετούς διεθνείς παίκτες οι οποίοι τα πήγαν περίφημα στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ο Αφελάι είναι εξαιρετικός παίκτης, ο Μήτρογλου είναι πολύ δυνατός επιθετικός. Ανυπομονώ να παίξω με τη νέα μου ομάδα».

*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: